Power Cable Juno106

DJ @tiq

Mindtrick Records
Ik heb zojuist een Juno106 op de kop getikt maar nou mis ik vitaal onderdeel

DE STROOMKABEL :(

Dus weet er iemand waar je dit specifieke kabeltje kunt halen/krijgen want ik heb geen idee
in ieder geval is het alles behalve een standaard kabeltje.

:eureka:

En de verkoper had geen powercable???

Zou het daar eerst proberen...... of zeg ik nou hele domme dingen....??? :stupid

CP

Electronicawinkel

Electronicawinkel

Tja.. de gewone electronicawinkel heeft ze niet.. maar de wat grotere muziekwinkel wil ze nog wel eens op voorraad hebben (ik heb er ooit eentje in Keulen gekocht bij Music City).

Je kunt het probleem natuurlijk ook tackelen door gewoon even een drie-polige aansluiting in je Juno te bouwen.. je hoeft er niet eens voor te veilen of iets dergelijks.. het past gewoon precies :)

kijk eens in naaimachine winkels daar willen ze die kabels ook nog wel eens hebben

lukt dat niet dan kan je altijd die power stekker aansluiting achter op de juno verwissellen voor één met drie pinnen en die kabels zijn weer overal te krijgen

Re: Electronicawinkel

Re: Electronicawinkel

Origineel geplaatst door CraZ
Tja.. de gewone electronicawinkel heeft ze niet.. maar de wat grotere muziekwinkel wil ze nog wel eens op voorraad hebben (ik heb er ooit eentje in Keulen gekocht bij Music City).

Je kunt het probleem natuurlijk ook tackelen door gewoon even een drie-polige aansluiting in je Juno te bouwen.. je hoeft er niet eens voor te veilen of iets dergelijks.. het past gewoon precies :)

Ik weet een klein winkeltje hier in de buurt van Sint-Niklaas in een strontdorpken, waar je die kabels kan vinden...
Dit is enkel als je natuurlijk dicht bij België moest wonen.

Laatst gewijzigd:
Bedankt bedankt en nog maals bedankt maar mijn live vriendin had gemaild naar Roland en die hebben mij doorverwezen naar Feedback.
En die hadden em gewoon liggen!

:)

Back