G
Guest
Guest
ben ik nou de enige die zo'n balk reclame tussen eerste en tweede bericht op een pagina krijgt? ik vind dat nogal irritant. is het weg te halen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb nog nooit een ad gezien... spyware?

.
). Zie hier voor meer informatie over het forum en de mogelijkheden om het forum vooruit te helpen!Goed opgemerkt
We hebben de adverenties in het forum sinds vannacht uitgebreid. Deze extra advertenties zijn alleen zichtbaar als je niet ingelogd bent. Als lid krijg je ze dus niet te zien en kun je dus niet reageren op deze advertenties.
Wil je als lid een actieve bijdrage aan het forum leveren, graag! Je kunt nog steeds een donatie geven (euro's graag, geen overtollige lichaamsdelen). Zie hier voor meer informatie over het forum en de mogelijkheden om het forum vooruit te helpen!

door aan te vinken dat de site je moet onthouden...hoe kon je nou ook alweer gewoon meteen ingelogd op de site komen? vroeger ging dat vanzelf.
Goed opgemerkt
We hebben de adverenties in het forum sinds vannacht uitgebreid. Deze extra advertenties zijn alleen zichtbaar als je niet ingelogd bent. Als lid krijg je ze dus niet te zien en kun je dus niet reageren op deze advertenties.
(...)

Ik kom dus niet in aanmerking voor aanbiedingen die niet-leden wél krijgen? Fraai is dat!![]()
door aan te vinken dat de site je moet onthouden...

Ik kom dus niet in aanmerking voor aanbiedingen die niet-leden wél krijgen? Fraai is dat!![]()
Ik denk dat de redenering is dat, als je je het SF-lidmaatschap financieel kunt veroorloven, je ook het geld wel hebt om dingen voor de normale prijs te kopen. Kan ik me ook wel in vinden.