Reclame?

G

Guest

Guest
ben ik nou de enige die zo'n balk reclame tussen eerste en tweede bericht op een pagina krijgt? ik vind dat nogal irritant. is het weg te halen?

Gisteren stond er een balk boven de berichten EN een aan de zijkant, dus 6 links met ad's in totaal op 1 pagina.

Een kleine tip die ik kan geven over google ads, hoe minder je er hebt hoe hoger de inkomsten per klik want enkel de duurst betaalde ads komen 'boven aan'.

Maar op het moment zie ik geen ads.

Heb nog nooit een ad gezien... spyware?

Heb nog nooit een ad gezien... spyware?

Nee, gewoon google ads op de berichtenpagina, 't zal vanzelf wel weer terugkomen, ik denk dat ze de template aan het testen en aanpassen zijn..

jaja, Sinds SF naar de beurs is gegaan .. :D

Het viel mij afgelopen nacht ook al op. Het is jammer want ik heb echt een @#$Y^ hekel aan reclame, maar als het niet anders kan (ivm het voortbestaan van SF) dan moet het maar.

Reclame over de hele breedte van de pagina of tussen de berichten zou ik erg jammer vinden. Maar als het nodig is om de kosten te dekken dan is dat natuurlijk niet anders, een beetje reclame is beter dan geen forum ;).

Goed opgemerkt :)

We hebben de adverenties in het forum sinds vannacht uitgebreid. Deze extra advertenties zijn alleen zichtbaar als je niet ingelogd bent. Als lid krijg je ze dus niet te zien en kun je dus niet reageren op deze advertenties.

Wil je als lid een actieve bijdrage aan het forum leveren, graag! Je kunt nog steeds een donatie geven (euro's graag, geen overtollige lichaamsdelen :)). Zie hier voor meer informatie over het forum en de mogelijkheden om het forum vooruit te helpen!

We hebben de adverenties in het forum sinds vannacht uitgebreid. Deze extra advertenties zijn alleen zichtbaar als je niet ingelogd bent. Als lid krijg je ze dus niet te zien en kun je dus niet reageren op deze advertenties.

Wil je als lid een actieve bijdrage aan het forum leveren, graag! Je kunt nog steeds een donatie geven (euro's graag, geen overtollige lichaamsdelen :)). Zie hier voor meer informatie over het forum en de mogelijkheden om het forum vooruit te helpen!

ok dan

hoe kon je nou ook alweer gewoon meteen ingelogd op de site komen? vroeger ging dat vanzelf.
ik ga pas geld doneren als er door bepaalde mods iets wordt gedaan met de wijsheid die ik doneer. ;)

hoe kon je nou ook alweer gewoon meteen ingelogd op de site komen? vroeger ging dat vanzelf.
door aan te vinken dat de site je moet onthouden...

attachment.php

maar want en ook... het kan ook nog zijn dat je browser alle cookies oppeuzelt wanneer je de browser dichtsmijt... endergelijke... moet je ff checken bij je bruizer instel dingen...

Attachments

• leo.gif
    leo.gif
    5,4 KB · Bekeken: 140
Laatst gewijzigd:
Ah, okee dan.. zat gister ook al te kijken naar die balk.. Is nu netjes naar opzij verplaatst, dus ECHTE leden hebben er geen last van! :) :okdan:

Attachments

• Reclame.JPG
    Reclame.JPG
    123,2 KB · Bekeken: 122

(...)

Mooi systeem! Vandaar ook dat het mij ook nog niet opgevallen was.
Ben benieuwd of veel 'lurkers' nu ineens lid gaan worden ;)

Ik kom dus niet in aanmerking voor aanbiedingen die niet-leden wél krijgen? Fraai is dat! :frons:

Je zal waarschijnlijk een grapje maken, maar t moet mogelijk zijn om zelf een template te kunnen kiezen, als ze er dan ook een maken met google ads er in op prettige wijze kan iedereen zelf kiezen wat ie wil en heeft sf meer inkomsten.

Ik moet zeggen dat ik niet tegen ads ben mits niet hinderlijk en relevant voor mijn interesse.

Ik kom dus niet in aanmerking voor aanbiedingen die niet-leden wél krijgen? Fraai is dat! :frons:

Dan log je toch niet in?

Ik denk dat de redenering is dat, als je je het SF-lidmaatschap financieel kunt veroorloven, je ook het geld wel hebt om dingen voor de normale prijs te kopen. Kan ik me ook wel in vinden.

Ik denk dat de redenering is dat, als je je het SF-lidmaatschap financieel kunt veroorloven, je ook het geld wel hebt om dingen voor de normale prijs te kopen. Kan ik me ook wel in vinden.

Ik wil niet lullig doen, maar het forum is toch gratis. Met vrijwillige bijdrages?

Het zou zomaar kunnen dat ik dat niet helemaal serieus bedoelde... ;)

(sorry, dacht dat dat ook zonder smileys wel duidelijk was :P )

Back