MoZvy
Ingeburgerd
Mijn eerste post en al dadelijk (hopelijk) een zinnige vraag
In een grijs verleden (+- 3 jaar geleden) was ik tot vervelens toe bezig plaatjes in elkaar te steken, en heb mij toen daarvoor ook wat apparatuur aangeschaft (JP-8000 en MC-505).
Deze gebruikte ik tesamen met toen Cakewalk.
Daarna werk gevonden en de hobby verwaarloosd, maar... een half jaartje terug zin gekregen en de draad opgepikt.
In eerste instantie ben ik (om er terug in te komen
) beginnen experimenteren met Reason wat aardig lukte. Daarna Cubase aangeschaft en hiermee begonnen.
Nu wil ik mij weer wat meer op de hardware kant gaan toespitsen en met mijn JP-8000 kan ik al goed overweg, echter vind ik de MC-505 niet echt hetgeen ik nodig heb. Ik heb ondertussen wat geld gespaard voor een degelijke studio setup maar de 505 vindt er niet echt een plaats in (komt meer als een live instrument over voor mij dan geschikt voor studio gebruik).
Ik doe al mijn sequencing en editing van midi data in Cubase en ben van plan een digitaal mengpaneel aan te schaffen alsook een degelijke geluidskaart (Terratec EWS88MT) met meerder uitgangen zodat ik deze kan aansluiten op het mengpaneel in kwestie.
Nu zocht ik eigenlijk nog een goede drummodule en dacht hierbij aan de Novation D-station.
Nu komt de eigenlijk vraag... Heeft het nut mijn MC-505 weg te doen voor een D-station?
Maw, haal ik er voordeel uit of kom ik terug op hetzelfde van, geen echt studioding dat een beetje als speelgoed oogt...
BTW, ik maak voornamelijk trance en groovy dingen.
Oh ja, cewl forum!
GreetZ
MoZvy
In een grijs verleden (+- 3 jaar geleden) was ik tot vervelens toe bezig plaatjes in elkaar te steken, en heb mij toen daarvoor ook wat apparatuur aangeschaft (JP-8000 en MC-505).
Deze gebruikte ik tesamen met toen Cakewalk.
Daarna werk gevonden en de hobby verwaarloosd, maar... een half jaartje terug zin gekregen en de draad opgepikt.
In eerste instantie ben ik (om er terug in te komen
) beginnen experimenteren met Reason wat aardig lukte. Daarna Cubase aangeschaft en hiermee begonnen.Nu wil ik mij weer wat meer op de hardware kant gaan toespitsen en met mijn JP-8000 kan ik al goed overweg, echter vind ik de MC-505 niet echt hetgeen ik nodig heb. Ik heb ondertussen wat geld gespaard voor een degelijke studio setup maar de 505 vindt er niet echt een plaats in (komt meer als een live instrument over voor mij dan geschikt voor studio gebruik).
Ik doe al mijn sequencing en editing van midi data in Cubase en ben van plan een digitaal mengpaneel aan te schaffen alsook een degelijke geluidskaart (Terratec EWS88MT) met meerder uitgangen zodat ik deze kan aansluiten op het mengpaneel in kwestie.
Nu zocht ik eigenlijk nog een goede drummodule en dacht hierbij aan de Novation D-station.
Nu komt de eigenlijk vraag... Heeft het nut mijn MC-505 weg te doen voor een D-station?
Maw, haal ik er voordeel uit of kom ik terug op hetzelfde van, geen echt studioding dat een beetje als speelgoed oogt...
BTW, ik maak voornamelijk trance en groovy dingen.
Oh ja, cewl forum!

GreetZ
MoZvy

.
, ik weet zeker dat ik mijn MC-505 niet meer wens te behouden.