Ik kan niet meer in mijn inbox

makko

Stamgast
Als ik op privé berichten klik dan word ik ineens uitgelogd en moet ik mijn wachtwoord en username opnieuw invoeren. Dus ik doe dat maar gewoon.. krijg ik weer dat scherm.. en weer.. wel 15keer. Als ik vanaf die pagina op 'forum' klik, dan ben ik ineens wel gewoon ingelogd.

Ook als ik via gebruikersinstellingen mijn Privéberichten wil bekijken moet ik me opnieuw inloggen.. wat vervolgens dus niets uithaald.

Ik had vandaag al eerder problemen met mn inbox.. er werd aangegeven dat ik een nieuwe pb had ontvangen terwijl het gewoon een oude was. En een nieuwe pb was later ineens verdwenen.

vaaag :?

Je wordt na 15 minuten inactiviteit automatisch uitgelogd.

Als je in die situatie een nieuwe pagina bezoekt of een link uit een e-mail aanklikt, kan het inderdaad kloppen dat je opnieuw moet inloggen.

Als ik op privé berichten klik dan word ik ineens uitgelogd en moet ik mijn wachtwoord en username opnieuw invoeren. Dus ik doe dat maar gewoon.. krijg ik weer dat scherm.. en weer.. wel 15keer. Als ik vanaf die pagina op 'forum' klik, dan ben ik ineens wel gewoon ingelogd.

Ook als ik via gebruikersinstellingen mijn Privéberichten wil bekijken moet ik me opnieuw inloggen.. wat vervolgens dus niets uithaald.

Ik had vandaag al eerder problemen met mn inbox.. er werd aangegeven dat ik een nieuwe pb had ontvangen terwijl het gewoon een oude was. En een nieuwe pb was later ineens verdwenen.

vaaag :?

Bij mij net hetzelfde probleem.

Vraagt telkens om in te loggen terwijl je dat al gedaan hebt.
En opnieuw en opnieuw en opnieuw ...:Z
En nog steeds niet in m'n inbox geraakt tot nu toe.:gaap:

@Copini,

Het probleem is dat je niet in je inbox kan komen...

Ik sta wel ingelogd op elke normale pagina, maar als ik naar de mail toe ga moet ik opnieuw inloggen. Als ik dat dan doe, kom ik weer bij de inlogpagina terecht....een leuk loop dus.

GrtzzzRb

Ik had het in een ander draadje ook al even gemeld: we hebben sinds een aantal dagen vrij veel onderdelen van het forum gecached (lees: een tijdje opslaan in geheugen zodat de database niet bij elk paginabezoek het wiel opnieuw uit hoeft te vinden).

Wil je je hele browsergeschiedenis inclusief cookies eens verwijderen en het dan nogmaals proberen?

Ik hoor het graag.

BIj mij is het niet iets van de laatste dagen, het gebeurt al een jaar om de zoveel tijd een dagje....

inderdaad.. ik kan er gewoon niet meer in. Maar dit is pas de tweede dag dat ik er last van heb, Hiervoor nooit eerder problemen gehad.

Ik had het in een ander draadje ook al even gemeld: we hebben sinds een aantal dagen vrij veel onderdelen van het forum gecached (lees: een tijdje opslaan in geheugen zodat de database niet bij elk paginabezoek het wiel opnieuw uit hoeft te vinden).

Dat zorgt dan waarschijnlijk ook voor het probleem van oude pb's worden nieuwe pb's en nieuwe pb's die spoorloos verdwijnen.

Ik heb hier verder geen antwoord meer op gekregen, ik ga er vanuit dat jullie weer gewoon bij de PB's kunnen (aangezien ik ook een PB van Makko heb ontvangen). Ook weer opgelost!

Back