DANCE PARADE '09

om deze topic nog enigszins een artestieke lading mee te geven plak ik hier 2 filmpjes van landjuweel

Iets meegeven?

Je spamt met off topic videotjes

Maar goed de ouwe zeurpruimen hebben bij deze hun zin

Gooi maar een slotje op dit topic

Hier mijn video van de dag...

thnxs, in tegenstelling tot de rest vind ik kijken naar vrouwelijk schoon niet onprettig en je filmpje netjes gedaan. De muziek is ook prettig braaf, wat alleenmaar beter aansluit bij de beelden :mega: ideale sfeerimpressie, lijkt mij. Ach, somige mensen worden nou eenmaal afschrikt van vrouwelijk schoon die ze niet kunnen ballen of spierballen die ze niet zelf kunnen kweken :D

Voor alle zeikerds heb ik hier iets van FFWD 2008, is dit dan wel artistiek genoeg :D ?
YouTube - FFWD Dance Parade 2008 BKJN! Alles naar de klote

Zelfde track draaien ze ook aan het einde bij de willemsbrug, toen het begon te misten ... man man kippevel :')

Ook de oma's hakken weer vrolijk mee vanaf 9:12 op FFWD 2009 :mega:
YouTube - FFWD B2S 2009

Laatst gewijzigd:
ik heb geen tijd voor al die sl*tten, ik ben mijn spierballen aan het likken
misschien heb ik ze volgend jaar schoon en loop ik mee in de DANCE FAÇADE 2010

Champ, doe effe lekker normaal joh met die muziek onder je filmpje! dat je de video maakt is tof maar muziekje kan gewoon ECHT niet!

En Glastonbury is idd. Vet Demian!

dat gejank wiens feestje beter was, beter neem je er nog 1... wannabe intellectueel gedoe...

Nou ondanks mijn house haat.....

De rotterdam HOLGANZEN(hooligans) hebben julie feestje mooi verziekt.
Het gaat nu niet meer door, dankzij die zwaar beperkte dropl*llen.
Ik leef met julie mee.

:r:stupid:kont:

Laatst gewijzigd:
lekker muziekje heb je eronder gelegd.. ik moest 4 keer naar de plee

Beetje gedateerd liedje, eoa anthem van de love parade toch?

yep de laatste... zucht r'dam is diep gezonken... zeker met een burgemeester die het woord ordentelijk gebruikt.

zonder hardcore is het geen echte dance parade, het is gvd rotterdam

dus hardcore mag niet ???
rest wel /hoe heet die knakker die hippe met sn sik ..die org het toch ...

rdam = wel jammerdan :engel:

Nou ondanks mijn house haat.....

De rotterdam HOLGANZEN(hooligans) hebben julie feestje mooi verziekt.
Het gaat nu niet meer door, dankzij die zwaar beperkte dropl*llen.
Ik leef met julie mee.

:r:stupid:kont:

Het was toch alleen maar achteruit gegaan sinds de eerste!

Verder een beetje kortzichtig,.. mismanagement van de politie en dan gaan ze gelijk alle openbare evenementen maar aan banden leggen.
Des te meer reden om meer illegale feesten te geven zonder overheidsbemoeienis!!!!! :okdan:

ik hoorde het nieuws en eerlijk gezegd vind ik allemaal wel best. Altijd gezeik, en negatieve shit achteraf in de media.
Ik vind het wel jammer voor de echte liefhebber maarja, die vind wel alternatieven.

En over dat R'dam hardcore gedoe, wel errug kortzichtig. De dance parade had juist iets nationaals, of anders gezegd, trok mensen uit heel Nederland. Wel heel typisch om dit als een Rotterdams iets te beschouwen.

De enige leuke parade vind (vond) ik de legalize parade, maarja, ook verpest door een paar mongolen.

Back