DANCE PARADE '09

De eerste FFDP was de zooi gekraakt met deze toestand,..

679655051_6_EGEU.jpeg

En daarna een illegale after onder de nog niet geopende "Zwaan"
Die werd ahrdhandig uiteen gerukt door de smurfen met honden en knuppels.

Dat was nog es een toffe Dance parade,.

Verder twee keer liveset op een kar gedaan,.. Was wel grappig maar niks noemenswaardigs,.. vond r persoonlijk niet veel aan.
Je krijgt niet echt wat met t publiek en er is teveel animo dus voor je er lekker in zit is je set al klaar en staat de volgende alweer te dringen.

Die eerste ffwd was wel zeer oke. Jammer dat het feest onder de brug niet door kon gaan. Was wel apart hoe je er naar binnen moest door een kier langs de grond van 30 cm hoog en 1 meter dikke muur. Had bijna een paar klappen gekregen ...

net een weekend ruigoord achter de rug met ook wat parade achtige dingen zoals een beelden route, een fakkel optocht (bedankt dender voor het sjouwen van die luchtbus de hele route)
veel grappige experimentele wereldmuziek achtige shit gehoord, al lag de nadruk niet op een muziekfestival gezien de soms wat lange pauze,s tussen de acts.leuke werelddance van oa tommy, kareem, polyesta en zelda. de psytrance werd door de dutch acid family verzorgd
ik heb in iedergeval 3 keer achterelkaar de zon weer zien opkomen.
klik

Zodra de route bekend is, zou iemand me die effe willen PBen? Kan ik alvast 'n plekje uitzoeken voor de .50!

Ik wil het ook snel weten. Ken ik alavast wat ankers in het beton boren.

Die eerste ffwd was wel zeer oke. Jammer dat het feest onder de brug niet door kon gaan. Was wel apart hoe je er naar binnen moest door een kier langs de grond van 30 cm hoog en 1 meter dikke muur. Had bijna een paar klappen gekregen ...

Ghehe,. :dubbel: het was echt geen 30 cm,. lol,.. was ongeveer 1 meter bij 70 ofzo,.
Want mn cases pastten er door en de hele system hadden we door dat gat naar binnen geduwd. Maar t voelde wel flink claustrofobisch idd,.. ik heb wel wat lichte klappen gekregen,. en mn gear erbij,. Maar er waren er mensen veel erger aan toe. Eentje was een hele hap uit zn bil gebeten,.. echt zo'n oorlogswond! En een meisje zag ik met een half opgegeten glitterrokje,.. ze stond dikke tranen te huilen!
We hadden er echt ook niet heel lang over nagedacht,. was niet ons meest heldere moment laten we maar zeggen,. als heel de roterdamse politiemacht,.. M.E. inkluis,..op de been is ff lekker het laatste prestigeobject van de rotterdamse hoge heren even gaan ontheiligen.
Maar ja,.
Voor t uurtje ofzo dat de muziek echt aan was klonk de sound echt te bruut!
Kabouters in een bass drum!

Jammer.. filmpje is weggehaald door de gebruiker..

Wat ook jammer is, is dat een enthousiasteling (incl. z'n geopende topic) iedere keer de grond in geboord wordt door (ook weer steeds dezelfde) figuren die een andere smaak hebben...

Knap en stoer hoor. :okdan:

Pfff nou ik weet niet hoeveel parades ik meegemaakt heb. Maar er waren er zeer weinig muzikaal de moeite waard. Wel altijd leuk met een hoop vrienden drank (want weer spannend want het mocht niet) en drugs.

Ghehe,. :dubbel: het was echt geen 30 cm,. lol,.. was ongeveer 1 meter bij 70 ofzo,.

Je bedoeld die ingang aan ze zijkant van 1 meter bij 70 cm. Dat was een andere ingang. Ik bedoel die ingang aan de kant van het water. Je moest dan tussen pilaren lopen. Dan had je een kier van 1 - 1,5 meter breed en 30 cm hoog die muur was een meter dik. Waar je onder door moest. Ik ging vrij laat weg na veel aandringen en bedreiging. Gewoon rustig aan. Maar dat kon de ze niet waarden alleen maar de knuppel om hoog doen en zeggen doorlopen. Gelukkig niet mee zwaaien richting mij. ;)

Wel leuk die foto heb er al die jaren nooit iets van op foto gezien.

Je bedoeld die ingang aan ze zijkant van 1 meter bij 70 cm. Dat was een andere ingang. Ik bedoel die ingang aan de kant van het water. Je moest dan tussen pilaren lopen. Dan had je een kier van 1 - 1,5 meter breed en 30 cm hoog die muur was een meter dik. Waar je onder door moest. Ik ging vrij laat weg na veel aandringen en bedreiging. Gewoon rustig aan. Maar dat kon de ze niet waarden alleen maar de knuppel om hoog doen en zeggen doorlopen. Gelukkig niet mee zwaaien richting mij. ;)

Wel leuk die foto heb er al die jaren nooit iets van op foto gezien.

Ik zeg je,.. die gasten :smeris::smeris::smeris: zijn echt asociaal,.. brave burgers :kimono::kimono::kimono: door gevaarlijke spelonken drijven!! gheh :D

Er is ook nog ergens een video,.. zal em es opsporen!!

Ik moet zeggen dat ik de laatste 11 edities ook gemist heb een beetje om die reden, zowiezo heb ik het al een tijdje gehad met van die massa evenementen..

Sensation lijkt me ook vre-se-lijk.. :r

Enige wat ik nog echt kicken vind is het Glastonbury Festival, maar daar komt ook echt wat qua line up.. :okdan:

Hmmmm ben dit weekend op Landjuweel geweest op Ruigoord....vet festival...geen vechten.....lekker zoenen met g**le wijven..ghehehehe

Ik heb in de 10 seconden dat ik het kon verdragen weer gezien waarom ik er bij uit de buurt blijf en ze die ellende en stoet mongolen, die voornamelijk met hun haar, tieten, spierballen en ego's bezig zijn, net zo goed naar de Maasvlakte kunnen verplaatsen.

Heb toch niets meer met muziek en de liefde daarvoor te maken dit, allemaal self-kickers.

helemaal meeëens je vergeet alleen ook te vermelde dat't k*t muziek(muzeik) is. Want dat is voor mij de belangrijkste reden om er niet naar toe te gaan.

volgens mij is de muziek van Champs flimpje totaal niet te vergelijken met wat er daad werkelijk gedraaid is.......

net een weekend ruigoord achter de rug met ook wat parade achtige dingen zoals een beelden route, een fakkel optocht (bedankt dender voor het sjouwen van die luchtbus de hele route)
veel grappige experimentele wereldmuziek achtige shit gehoord, al lag de nadruk niet op een muziekfestival gezien de soms wat lange pauze,s tussen de acts.leuke werelddance van oa tommy, kareem, polyesta en zelda. de psytrance werd door de dutch acid family verzorgd
ik heb in iedergeval 3 keer achterelkaar de zon weer zien opkomen.
klik

bedankt Hans:okdan: ik ga zo ff de foto's bekijken..... trouwens de dag daarvoor de beeldenroute gedaan met de Ruigoord kids...dat was leuk man.....de blik van die ukkies in hun ogen...vol verbazing en gloed...prachtig....was echt een vet weekend. Volgend jaar weer....ga ik een live setje doen bij de DAF.:eureka:

ik weet niet hoe je het voormekaar krijgt maar ik sta nooit op je foto's Hans.;{

Mja ik heb geen echt duidelijke mening over de rotturdamsu dance parade. Vorig jaar was niet zo vond ik zelf maar ik ben dit jaar niet geweest dus kan er niks over zeggen. Waar ik wel een hele duidelijke mening over heb is de muziekkeuze van Champ bij zijn filmpje: Champ, wat een ongelooflijke kutmuziek. Waren je druggies nog niet uitgewerkt ofzo toen je ging editen?

:D hehehe

't Is trouwens een (remixje van) een classic top40 trance nummertje van jaren terug; 'k had erger verwacht na al die overdreven reacties.....enne, 'k geloof best dat ze die WEL gedraaid hebben daar :D

bedankt Hans:okdan: ik ga zo ff de foto's bekijken..... trouwens de dag daarvoor de beeldenroute gedaan met de Ruigoord kids...dat was leuk man.....de blik van die ukkies in hun ogen...vol verbazing en gloed...prachtig....was echt een vet weekend. Volgend jaar weer....ga ik een live setje doen bij de DAF.:eureka:

ik weet niet hoe je het voormekaar krijgt maar ik sta nooit op je foto's Hans.;{

om deze topic nog enigszins een artestieke lading mee te geven plak ik hier 2 filmpjes van landjuweel
totaaloverzicht

kinderbeeldenroute

Leuk Bliep....:okdan: dit was toch veeeeeeeeeeeel leuker dan de FFWD commerciele sjiet....;)

Ik zeg je,.. die gasten :smeris::smeris::smeris: zijn echt asociaal,.. brave burgers :kimono::kimono::kimono: door gevaarlijke spelonken drijven!! gheh :D

Er is ook nog ergens een video,.. zal em es opsporen!!

Als ik klappe krijg dan geef ik ze direct terug :mega: Op een of andere manier weten mensen dat van tevoren en doen ze het niet ..

Ik wil die video wel zien :okdan:

Back