Nicolas 2000
It's a household name
Vroeger, toen vroegah nog vroeger was...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu nog kijken of ze überhaupt brieven kunnen schrijven
Je bedoelt dat ze er TE LUI voor zijn..!
ZO moeilijk is het niet, gewoon wat vaker doen anders!

vindt ik toch wel een beetje kort door de bocht eerlijk gezecht...
![]()

Ik niet...
Ik werk ook nog op een school en wanneer kinderen komen vragen of ze even mogen telefoneren (hun mobieltje is leeg) dan geef ik ze met plezier de telefoon.
Velen weten zelfs niet dat ze de hoorn moeten opnemen en luisteren of er een kiestoon is.
Ze beginnen gewoon het nummer in te drukken, niet wetend waar ze zouden moeten in spreken...
Het resultaat van hedendaagse, voorgekauwde, oppervlakkige en enkel op beelden gebaseerde cultuur...
Niet meer "onderzoekend denken", niet meer "doen"...
Fijn filmpje!![]()
..en ook dat is gewoon een kwestie van oefenen en leren. Mentaliteit dus..

Ik zal 't anders zeggen: ik denk dat met goed oefenen en veel proberen echt wel goed komt.
Klinkt wat netter en aardiger inderdaad..
't Valt me alleen nogal op dat er wel heel makkelijk en vaak 'verscholen' wordt achter het zinnetje: 'kan ik niet' of 'ik ben dyslectisch'..
Begrijp me niet verkeerd: ze doen maar, maar ik heb er wel zo m'n mening over.

Klinkt idd beter
Ben het helemaal met je eens in wat je hier zecht. Echter moet je nooit vergeten vergeten dat er wel degelijk mensen zijn die er echter echt ergens problemen mee hebben.
Waar het fout gaat bij veel mensen is volgens mij:
Ik zou schrijver willen worden maar dat kan niet want ik ben dyslectisch.
De goede insteek zou zijn:
Kut ik ben dyslectisch fuck mij het ik ga een kick ass boek schrijven en dat doe ik zo goed dat er ongetwijfelt mensen zijn die de spelfoutjes eruit halen!

Ach wubbo ockels , bill gates , en tom cruise zijn ook dyslectisch![]()

straks is de virtuele wereld echt en de echte alleen maar lastig voor de next generation... over een tijdje kan men zijn/haar eigen realiteit lekker kiezen waar het altijd leuk ende fijn is... men moet er echter wel iets voor inleveren, maar ach who cares (tegen die tijd niemand)...Zoiezo valt het me op dat de jeugd bij ons in de kantine tijdens de pauze niet meer praat maar over den vingers over een schermpje heen en weer schijft...En ten allertijd het schermpje interesanter vindt dan de wereld. En er meer intresse is voor het schermpje dan voor werk, contact enzovoort.
straks is de virtuele wereld echt en de echte alleen maar lastig voor de next generation... over een tijdje kan men zijn/haar eigen realiteit lekker kiezen waar het altijd leuk ende fijn is... men moet er echter wel iets voor inleveren, maar ach who cares (tegen die tijd niemand)...