Vroeger..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
heerlijk die reclames van toen...
vind je het gek dat kinderen ADHD krijgen met die reclames van nu?
samen met suikerhoudende softdrinks, bigmeuk en burgerkut, straling desch mobiel den ganse dag en werkende moeders...
de straffende vlakke hand moet weer terug en de vrouw thuis met het opgroeiende kind, dood aan de kinderopvang!!!

samen met suikerhoudende softdrinks, bigmeuk en burgerkut, straling desch mobiel den ganse dag en werkende moeders...
de straffende vlakke hand moet weer terug en de vrouw thuis met het opgroeiende kind, dood aan de kinderopvang!!!
waar gaat dat heen waar gaat dat heen...

ach die new age suikerallergiehype ende andere alternatieve onzin....
emotionele binding ende betrokken, opvoedende ouders inclusief pappa's, lijkt me goed genoege behandeling voor vele door kokerdenkend overgediagnostiseerde add/adhd gevallen.
arme kinderen, zo jong en dan al levenslang veroordeeld tot de speed.
grote schande.maar goed offtopic natuurlijk
gauw maar weer binnen de grens:
3663642774_09a6e12763.jpg

hans op de tocht :dubbel: typisch liedje weer ook met pijper jody (u weet wel, de stem van vanessa)...

btw, die video's zijn allemaal al langsgekomen in de 80's thread ;)

deze ook, met het gie fors tiem:

Allemaal ja? Gie force team en Niels H wist ik.. :erm:

Vroeger had je nog militaire dienst, nu hoodies en ander tuig met een shit attitude en geen plannen om zich normaal binnen de samen leving te handhaven.
Als 39-45 zich nu zou herhalen zou Europe zich spontaan overgeven...

En vroeger zaten er geen mega compressors op reclame blokken inderdaad :D, allemaal schreeuwerige Amerikaanse invloeden (yuck).

Vroeger had je geen social media, internet, mobile phones en andere rommel waardoor je je altijd gehaast voelt :)

goeie topic ..:P
bovenstaande heelemaal meeeeee eeens
:Z
nu hebje ..nog slechtere televisie met af en toe een herhaling van een egt goeie ouwuh film ...
:bekdicht:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7v75QpvISUs

okok games worden beter ...waarom flipperkast ik nog dan op de pc;-]]
en vink mariookart t leukst??

Jajaja, 't blijven nulletjes en eentjes... :D

Au contraire 6!

Ik heb niet HEEL veel met oude games.. Een enkel keertje dat ik wat oudere speel, maar dat is meer uitzondering dan regel :D

vroeger was men al blij met een spelletje ganzenborden. tegenwoordig gaat men al zeuren dat er met friteuse vet van de MC Donalds aan de vingers met een Wii word gespeeld. Jezus was het nog maar als toen, toen de hygiëne in de huiskamers nog alleen door vrouwen werd onderhouden. of zeur ik?

TEEN!

Afijn, koffie meneer Baars?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back