Vroeger..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nee, vroeger ging het over gear, en waren er niet meerdere niet presee synth gerelateerde draadjes.

Nee, vroeger ging het over gear, en waren er niet meerdere niet presee synth gerelateerde draadjes.

komkom, vroeger gebeurde er gewoon niets, niet te optimistisch terugblikken op die goei ouwe tiet.
stel wel voor om een freakgroep te introduceren, met kleur pimpelpaars als uiterlijk kenmerk. kan dat even geregeld worden geacht moderatorkorps
( misschien tevens een apart kleurtje blauw voor de modgroep ? )

wel vreemd dat niemand zegt dat vroeger beter was, maar ze betalen ondertussen wel de hoofdprijs voor synths uit die tijd :stupid

<---- Is vet gedrukt niet duidelijk genoeg dan heer zonnig? Ik vind dat alle freaks in hun ondergoed zo een avatar als de uwe moeten hebben :D

Even voordat de hele club naakte gasten gaat posten, niet doen. Het is een grapje :)

Ja inderdaad... en Yoozer :D

* * *

Attachments

• If you're waiting for a sign.jpg
    If you're waiting for a sign.jpg
    50,2 KB · Bekeken: 110
vroeger, toen we nog vooruit keken naar die spannende toekomst en dat alles beter/makkelijker werd enzo...
toen men nog geen prozac slikte, maar men gewoon raar praatte :D
al die troep is nodig om mensen enigsinds 'normaal' te laten functioneren in de maatschappij, een makkelijke oplossing...
het is slechts een behandeling, geen genezing... er word dus niet echt gekeken wat er pcies ten grondslag ligt aan het afwijkend/raar/depressief gedrag...

als de natuur een impuls geeft, bijv "moe" dan moet je gewoon gaan rusten ipv het te onderdrukken met sloten koffie...
of op een begravenis moet je ook gewoon kunnen janken ipv rommel slikken die het tegengaat...

als de natuur een impuls geeft, bijv "moe" dan moet je gewoon gaan rusten ipv het te onderdrukken met sloten koffie....

Kijk dat vindt ik nou ook. Alleen mn baas komt me steeds storen :Z

Je hebt natuurlijk wel zeer gelijk wat betreft prozak meuk. Wees lekker expresief, hoge pieken diepe dalen, mooi toch
:mega:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back