Gratis hardware? KWIJL!

Paracat

Ingeburgerd
Wat is de meest waardevolle hardware dat je ooit voor niets heb gevonden/gekregen ?

Zo had ik 2 jaar terug een mengpaneel met 8 analoge ingangen gevonden...BIJ HET GROFVUIL. Het ding moest welliswaar een beetje opgepoetst worden (naaldje zat los en dat soort dingen) maar hij doet het prima.

Verder heb ik een 4 octaaf midi-keyboard gekregen van een vriend van mijn oom...gewoon omdat hij er nog 1 had liggen.

Gratis Spul Is The Best!

Praktisch gratis gekregen bij aankoop van een E-mu Vintage Keys module: een Solina String Ensemble >:).

Gratis opgehaald: Eminent 310.

ik zelf heb nog niks gevonden maar op somethingawful forum heb ik een kerel gezien die een arp axxe doodleuk van z'n zolder heeft gehaald O_O

ik zelf heb nog niks gevonden maar op somethingawful forum heb ik een kerel gezien die een arp axxe doodleuk van z'n zolder heeft gehaald O_O

hmm.. gewoon gejat dus?

:D

nee een familie lid had em daar verstopt, ben sindsdien al paar keer op zolder geweest maar :(

De mede onrust eigenaar heeft ook vaak van die mazzeltjes: 1 Yamaha combo versterker, met draaiende speaker, 1 MF-101, 1 Fender Bassman 1963(top&speaker, hij moest er alleen een nieuwe kast omheen doen), 1 schaller fuzz, 1 dynacord mini echo tape delay(is nog in reparatie), 16 D&R mengtafelbroodjes, 2 avora 4track versterkers, 1 Hexamix, 1 Boss DR-660, 1 Hillwood rotatie emulatie(70er jaren), 1 Ibanez CS-505, 1 marlboro(niet de sigaretten) gitaar versterker, 1 Fostex R8, 1 militairy issue buizen tester, PTT walkie talkies en een yamaha orgel die nu uitelkaar wordt gehaald omdat we alleen de rotatie speaker willen hebben.

Ik heb alleen een avora fuzz, een Boss DR-22e, 1 Guyatone PS-007 analog delay(70er jaren) en een Korg 500m gratis op de kop kunnen tikken

Ik weet niet wat het is met die gozer, maar hij verbaasd me erg regelmatig met dat soort mazzeltjes. Met een hoop andere dingen is hij juist een pechvogel.

Laatst gewijzigd:
Praktisch gratis gekregen bij aankoop van een E-mu Vintage Keys module: een Solina String Ensemble >:).

Gratis opgehaald: Eminent 310.

zelf ophalen hehe 310

div spullen/ sommige half gebroken ...organ skynet
tc electronics chorus pedal
setjes cbles ..een dr noise gate
uhh waarschynlijk nog meer ...maruh ...vergetuhhhhhhhhhh:halleluja

Ik heb een keer een digitech studio twin effect mogen meenemen uit het podium waar ik toendertijd werkte, werd niet meer gebruikt enzo.

...'n orgel. Met JEN1000 erin. Pas 'n DX7 gekregen, en 'n tijdje terug 'n hele berg zooi gekocht voor €50... waarvan 2 Barco beamers, 3 profi video recorders en noem maar op.

De Beamers zijn weg gegaan voor €700. Dus gekregen heb ik ze niet, maar wel 'n leuk centje aan over gehouden.

Back