BigDplayboy
Ouwe rot
Gezien de verbouwing bijna klaar is en ik al het leuke speelgoed (lees: tv, mediacenter en speakers) binnenkort kan gaan kopen, rijst mij de vraag: kan ik beter voor een al in one set gaan (Bose bijv., ik noem maar iets), of is het voor mij als audiofiel geen slecht idee om misschien iets met studio-monitors te doen? (gezien ik geen subwoofer-blok wil)
In m'n studiootje werk ik met Mackie HR824's en die gaan lekker laag, maar dit zijn wel flinke bakken voor naast een tv, haha. En zover ik weet is dat lage bij die consumenten-sets alleen te behalen met zo'n aparte subwoofer-kist
Er zal vast wel iemand al eens met ditzelfde probleem hebben gezeten, die hier wat zinnigs over kan vertellen, zonder dat ik me meteen weer moet gaan registeren op een hometheater-forum.com o.i.d.
Het is overigens zeker niet mijn bedoeling hier een discussie te beginnen over types, modellen en/of merken e.d.
(Hoewel suggesties welkom zijn
)
In m'n studiootje werk ik met Mackie HR824's en die gaan lekker laag, maar dit zijn wel flinke bakken voor naast een tv, haha. En zover ik weet is dat lage bij die consumenten-sets alleen te behalen met zo'n aparte subwoofer-kist

Er zal vast wel iemand al eens met ditzelfde probleem hebben gezeten, die hier wat zinnigs over kan vertellen, zonder dat ik me meteen weer moet gaan registeren op een hometheater-forum.com o.i.d.

Het is overigens zeker niet mijn bedoeling hier een discussie te beginnen over types, modellen en/of merken e.d.

(Hoewel suggesties welkom zijn
)
) en ter vergelijking: op het tafeltje liggen twee Mackie HR824's. En zulke beesten langs m'n tv zie ik inderdaad niet gebeuren; zowel uit ruimte als esthetisch oogpunt.
nee... Ik heb liever een tuin: