Waar zitten die vrouwen hier?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:D Sjeezus ben je ook ambtenaar ofzo en heb je niets te doen :D
Wel een kicke artiestennaam

Gheheh,.. lol,..Neuh,.. geen ambtenaar,. gewoon ff niks te doen idd,..:D

Maar mijn vrouw is wel ambtenaar,. en die zegt steeds dat ze echt hard werkt,.. dus nou ben ik een beetje confused!!! :?:?:?

Gheheh,.. lol,..Neuh,.. geen ambtenaar,. gewoon ff niks te doen idd,..:D

Maar mijn vrouw is wel ambtenaar,. en die zegt steeds dat ze echt hard werkt,.. dus nou ben ik een beetje confused!!! :?:?:?

Ja daar hoorde ik pas een theorie over:
mensen die voor op hun hoofd kaal worden denken veel
mensen die achter op hun hoofd kaal worden werken hard
mensen die voor en achter kaal worden denken dat ze hard werken :D

Er zijn echt wel hardwerkende ambtenaren, maar daar hoor ik niet bij :P

Kweet nie, heb ze nog niet kunnen ontdekken maar ook niet echt gezocht 8~

je hoeft alleen maar al die blotebillebarbiebeats tracks te luisteren en je weet precies waar de wijfe benne

Ja daar hoorde ik pas een theorie over:
mensen die voor op hun hoofd kaal worden denken veel
mensen die achter op hun hoofd kaal worden werken hard
mensen die voor en achter kaal worden denken dat ze hard werken :D

Er zijn echt wel hardwerkende ambtenaren, maar daar hoor ik niet bij :P

Mijn vrouw heeft al dr haar nog,.. wat betekent dat?

Ze denkt en werkt niet:?:?:?

Mijn vrouw heeft al dr haar nog,.. wat betekent dat?

Ze denkt en werkt niet:?:?:?

een vrouw die denkt ???
dat werkt niet gelukkig doet de jouwe da nie ,...........
is net astyd ...kunje ook niet vanop aan !!
ola
:okdan:

ff rontopic ik ken tochg aardig wat meisies door de jaren heen dioe t draaien / platen kennis hebben geleerd hebben
maar produceren is meestal ...boys ding blijkt

terwijl bekend is dat vrouwen toch beter twee dingen tegelijk kunnen...
:Z
vrouw in band noooooit verkeerd
[niet as drummer zie je der niet ...:kont:

hahaha wat is dit allemaal zeg. nou ik wou ook dat er hier meer vrouwen waren op het forum!! dus als er zijn: LAAT JE ZIEN! JE BENT NIET ALLEEN! :D

Mannen, effe iets duidelijk maken: vrouwen houden meer van dj's? Niet noodzakelijk. Dat geldt misschien voor de meeste vrouwen omdat ze een synthman eerder als een muffe obsessieve eenzaat zien. Hoewel dat daarom niet waar is.
Ik heb liever een synthnerd dan een DJ. Dj zijn is veel te gemakkelijk. iederéén kan dj worden. Niets boeiend aan.

En wat ik ook wou zeggen: waarom zijn er geen vrouwen op het synthforum? Omdat techniek niet in ons zit. Het boeit ons niet echt. Daarom dat de meeste vrouwen eerder zullen shaken op een plaat dan er zelf eentje te maken.

Zo, hopelijk heb ik het een en ander duidelijk gemaakt :)

hahaha wat is dit allemaal zeg. nou ik wou ook dat er hier meer vrouwen waren op het forum!! dus als er zijn: LAAT JE ZIEN! JE BENT NIET ALLEEN! :D

Mannen, effe iets duidelijk maken: vrouwen houden meer van dj's? Niet noodzakelijk. Dat geldt misschien voor de meeste vrouwen omdat ze een synthman eerder als een muffe obsessieve eenzaat zien. Hoewel dat daarom niet waar is.
Ik heb liever een synthnerd dan een DJ. Dj zijn is veel te gemakkelijk. iederéén kan dj worden. Niets boeiend aan.

En wat ik ook wou zeggen: waarom zijn er geen vrouwen op het synthforum? Omdat techniek niet in ons zit. Het boeit ons niet echt. Daarom dat de meeste vrouwen eerder zullen shaken op een plaat dan er zelf eentje te maken.

Zo, hopelijk heb ik het een en ander duidelijk gemaakt :)

hehe kzog-t je al;
:doei:
en toch ken ik een aantal meisies ...die zolamng ikze ken ...erg goed wwaren in plaatjes draaien versterkers reparen,...
en meer sound/technishe klusjes

dus niet alle chicks met techniek sucken .
sommige zijn egt goed
tis waar meeste bakken er geen fluit van :P:D

"Everybody wants to be that DJ, everybody wants to be that nerd"

Inderdaad te veel DJ's tegenwoordig.
Fijn dat er ook dames op het forum die geïnteresseerd zijn in de techniek achter de muziek.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back