Nicolas 2000
It's a household name
Welja, we kunnen wel uren leuteren over of Serge dan wel Buchla het meest puriteins is, maar als down-to-earth informatie zoals het eenvoudig toevoegen van zelfoscillatie aan een filter ons nog niet boeit, zitten we op het verkeerde forum he.
Ik zal zeker mijn bevindingen laten weten, dan heeft de rest van de wereld er ook iets aan. Als het goed werkt is het wel leuk om een paar van je 12dB'ers om te bouwen naar zelfoscillatie en een paar standaard te houden.
Ik denk dat de kabellengte lang genoeg is om toe te laten die module gewoon even los te schroeven en het zo te proberen zonder dat ik heel het cabinet moet demonteren. Dus bij gelegenheid waag ik me eraan. Met oordopjes en veiligheidsbril op.
Ik zal zeker mijn bevindingen laten weten, dan heeft de rest van de wereld er ook iets aan. Als het goed werkt is het wel leuk om een paar van je 12dB'ers om te bouwen naar zelfoscillatie en een paar standaard te houden.Ik denk dat de kabellengte lang genoeg is om toe te laten die module gewoon even los te schroeven en het zo te proberen zonder dat ik heel het cabinet moet demonteren. Dus bij gelegenheid waag ik me eraan. Met oordopjes en veiligheidsbril op.