Mijn MKS heeft een raar probleempje. Hij maakt een vreemd 'zappend' geluid.
De unit doet het zodra hij aanstaat. De volgende dingen heb ik uitgesloten:
* Midi niet ingeplugged dus aan midi signaal ligt het niet.
* verschillende stroom aansluitingen in huis geprobeerd, dus de stroom is het ook niet.
* verschillende patches geselecteerd. Geluid blijft overal aanwezig.
* Verschillende audio kabels geprobeerd/ verschillende kanalen van mijn fireface. Als het ding uitstaat hoor je niets meer dus het ligt ook niet aan de interface.
Ik heb een audiofiletje toegevoegd om het te laten horen. Let niet op de hoeveelheid noise want ik heb het flink versterkt.
Ik heb het vermoeden dat het een slechte condensator ofzo is. Zou iemand met verstand er eens naar willen luisteren? Indien iemand het herkent of denkt te kunnen maken wil ik het tegen vergoeding graag laten verhelpen want de mks is 1 van mijn favorieten
Groet,
Tijs
De unit doet het zodra hij aanstaat. De volgende dingen heb ik uitgesloten:
* Midi niet ingeplugged dus aan midi signaal ligt het niet.
* verschillende stroom aansluitingen in huis geprobeerd, dus de stroom is het ook niet.
* verschillende patches geselecteerd. Geluid blijft overal aanwezig.
* Verschillende audio kabels geprobeerd/ verschillende kanalen van mijn fireface. Als het ding uitstaat hoor je niets meer dus het ligt ook niet aan de interface.
Ik heb een audiofiletje toegevoegd om het te laten horen. Let niet op de hoeveelheid noise want ik heb het flink versterkt.
Ik heb het vermoeden dat het een slechte condensator ofzo is. Zou iemand met verstand er eens naar willen luisteren? Indien iemand het herkent of denkt te kunnen maken wil ik het tegen vergoeding graag laten verhelpen want de mks is 1 van mijn favorieten
Groet,
Tijs
. Het is een soort filter oscillerend zap geluid. Maar idd het lijkt wel of hij in de tune/midi mode wel de chorus uitschakelt. Gelukkig heb ik de UAD roland chorus en die dikt e boel ook wel lekker roland stijl op.