Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja.Kun je als je een analoge mixer hebt zoals een a&h of mackie nog de plugins gebruiken van je daw?
Dat mag je helemaal zelf weten, niks moet.Of moet je dan analoog outboard gebruiken?
Bedankt voor het antwoord. Ik begrijp wel niet zo goed hoe je een analoge menger met je daw verbindt.
Hoe neem je dan uiteindelijk alles op in je daw? Dat zou ik wel eens willen weten...Wordt alles dan ineens opgenomen op 1 spoor/track ...Of hoe werkt
dat?
?Als je een mixer hebt met meerdere uitgangen/groepen, dan kun je die allemaal met de inputs van je geluidskaart verbinden (wel een geluidskaart met meer dan 2 inputs dus). Dan kun je dan op aparte sporen opnemen en mixen in je sequencer, en dat exporeren naar een stereo mixtrack.
En het is niet hoe alles 'wordt opgenomen' maar hoe je het 'wilt opnemen'. Want dat bepaal je natuurlijk zelf, niet je PC of je sequencerprogramma. Kwestie van ermee om leren gaan.
Volgens mij mag daar wel 200,- euro van afEen gewone motu 828 kost al 750 euro
Ik speel het geluid met een nord via midi. In theorie zou alles dus in midi op mijn mijn daw staan. Dit is op zich inderdaad logisch...maar nu
Het probleem : ik heb een a&h zed428 met ingebouwde interface (zonder midi).
DUS...
Hoe kan de synth dan communiceren met de daw als er geen midi zit op de interface van de zed 428?
Of mis ik iets...
thanks