Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
DSC_0772.jpg

DSC_0778.jpg

DSC_0775.jpg

Ben verhuisd sinds de laatste keer dat ik hier mijn studio postte... nuja, vroeger zat ik gewoon met mijn spullen in de living. Nu heb ik een aparte ruimte.

Ik heb alle gear die ik niet 100% gebruikte verkocht. wat is er dan weg? Nord lead 2x, MC303, AKAI S2800, JSQ60, XOXBOX, RS7000.
Wat heb ik gehouden: Juno 60 en de JX3P, de yamaha AN200 en mijn rackje met zoom effectje en patchbay. Ohja, en mn platendraaier, geluidskaart, casettespeler, enz ook natuurlijk.
Qua software zit ik nu met de laatste update van Ableton 8, sampler, Ultra Analog. De controllers die ik gebruik zijn de Oxygen 8, de Keystation 61 met sustain pedaaltje erbij, MPD32.

Wil je mijn tracks horen?
www.myspace.com/alienrobotdance

Grtz
ARD

Zo...
Effe wat foto`s van mijn opname hoekje!
In januari komen er nieuwe pics want dan is hopelijk de studio klaar!

De Tyros+Pc, Waar ik alles opneem:

2yuzjbr.jpg

Het oude Casio keyboardje + Statief voor youtube filmpjes

2po9st4.jpg

Mijn enige beetje uitzicht wat ik heb

25qakn9.jpg

Ik weet het, het is niet veel(2 bij 3 ) maar mijn schuur word wel wat groter(4 bij 2,5) dus ja...
Er is Work In Progress!

@ARD, mooie werkruimte zo en je hebt aardig wat spullen verkocht! Mis je de Nord niet?

@Tyros, dat wordt een aardige vooruitgang qua ruimte, al heb je nu ook genoeg ruimte voor je Tyros. Of wil je in die zin ook uitbreiden, of andere dingen gaan opnemen?

@ARD, mooie werkruimte zo en je hebt aardig wat spullen verkocht! Mis je de Nord niet?

@Tyros, dat wordt een aardige vooruitgang qua ruimte, al heb je nu ook genoeg ruimte voor je Tyros. Of wil je in die zin ook uitbreiden, of andere dingen gaan opnemen?

Nee ik mis de Nord, raar genoeg, helemaal niet. Ik had hem de laatste maanden nog amper aangezet. Ik heb nu voor die extra analoge klanken gewoon 'ultra analog' aangeschaft toen hij 15 euro kostte.

Wat ik wél mis, nu ik een nieuwe pc heb (mac) is de edit mogelijkheden op mn AN200... ik hoop dat ik nog een manier vind want nu kan ik nauwelijks iets editten omdat de editor niet werkt op mac. Mijn bcr koppelen aan de AN200 lijkt de ideale oplossing, ware het niet dat het voor elke parameter werkt, behalve voor dié, die exclusief vanop de editor te programmeren waren (vco pitch, pitch envelope, enz)... dus daar ben ik tot nogtoe niks mee...

Als iemand raad weet, ik weet het niet meer: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1172187#post1172187

Binnenkort een nieuwe foto uit de W.A.H.-Studio, is nog even wachten op de nieuwe mixer die eind van deze maand eraan komt.

Phochos

@Gilox, lekkere hardware hoek! Zou zelf wel wat toetsen missen.

hehe , mn midi keybord staat er nie op want die ziet er niet zo stoer uit
en de space echo is nie aangesloten want die is dringend aan n grote beurt toe;)

kzal ook s wat fotoos van de andere raf studio opsnorre
das helemaal lache:):)

feesje:mega:

Heheh, eindelijk 'n muziekhoek zoals ik ze graag zie! Geen klinisch opgeruimd stof vrije noppen studio maar 'n kamertje, ergens in huis, met GEAR! Dank Gilox, ik voel me meteen 'n stuk minder eenzaam met R-ond samen ;-P

Nou, ik zal ook effe... ben bezig m'n MS10 in 1 HE rack te maken.. verwacht er deze week mee klaar te zijn. Vandaar al het soldeer spul op de foto. Mag van vriendin niet mer voor de TV solderen..

Attachments

• DSC_7790.jpg
    DSC_7790.jpg
    151,9 KB · Bekeken: 159
  • DSC_7791.jpg
    DSC_7791.jpg
    172,5 KB · Bekeken: 155
  • DSC_7792.jpg
    DSC_7792.jpg
    163,9 KB · Bekeken: 163
Mental note: Ik koop NOOIT nog iets op het forum!! :D ;)

Lekkere rommelhokjes hebben jullie daar! Die 303 in een Tupperwaredoosje is een leuk statement. :)

Mental note: Ik koop NOOIT nog iets op het forum!! :D ;)

Lekkere rommelhokjes hebben jullie daar! Die 303 in een Tupperwaredoosje is een leuk statement. :)

Jeetje ja... en wat is er met die 202 gebeurd? Zuur overheen gegaan?

Die OB12 is beestachtig goed! Behalve dan het display verlichting. Maar gelukkig zijn daar buro lampen voor. Die ken je er boven hangen.

Jeetje ja... en wat is er met die 202 gebeurd? Zuur overheen gegaan?

acid he:)

als ik me eige verveel pimp ik mn gear
mn mpc is oranje gespoten , 202 hebk gesponsd met bouwpakketverf
binnenkort is me 707 de klos

zijn zat mensen die niet eens meer zien dat t n 202 is8o)

feesje:mega:

ligt r byjouw gewoon een extra tb in een bake te ...wachten tot abuse hehe
leuke kamertje met gear
8~

Attachments

• willy3.jpg
    willy3.jpg
    119,5 KB · Bekeken: 160
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back