[Deep House] DLE - The Move (Original Mix)

DeMeneer

Ingeburgerd
Hee ik ben een tiidje weg geweest, maar dat heeft heel wat opgeleverd. Ik ben nu compleet overgestapt van fruity naar live, wat ik veel lekkerder vind werken. Een deep house trackje is hiervan het resultaat, eigenlijk mijn eerste complete track met live. Ik zou graag weten wat jullie ervan vinden.

Dat klinkt heel niet gek. Mijn eerste encounters met Live (na FL) zijn ook fijn. Het heeft ook te maken met de "sound" van het programma. Fruityloops klinkt, vind ik, sneller dichtgesmeerd dan Live. Wat jij?

Ik zou wel meer van dit willen horen.

Maurice

Klinkt inderdaad niet verkeerd zeg. Ik luister nooit echt specifiek naar deep house maar dit vind ik ook wel te pruimen

- De track heeft een mooie gepolijste sound. Een lekker lange track waar je op weg kunt driften. Niks op aan te merken eigenlijk. Ga zo door!

Erg lekkere track voor vroeg in de nacht zo. Mooi clean en opgeruimd. Maar ik mis nog 1 gedurft elementje. Misschien een minimale vocal? Of een akoestisch insturment..
Ik zie graag de versie met het extra elementje nog hier op de site verschijnen. En dan neem ik hem denk ik wel mee als ik ga draaien.

Ps Ableton is de shit.

Leuke track,alle elementen zijn aanwezig,alleen zoals opgemerkt door JapaneseFood mag
er wat zang of vocalsamples in.
Verder zou ik het middenstuk wat inkorten,alsook het einde ook wat,zodat je op max
6 tot 7 min zit.
In een Chill-out ruimte mag ie volledig,maar om hem zo te beluisteren zou ik een kortere versie maken,een radioedit ;-)

De sound van de track klinkt zeer goed. Geen instrumenten die mekaar in de weg zitten.
Zoals hierboven al vermeld... Een paar vocal samples met een flinke delay op en het nummer is af. Genoeg sample libraries waar je zo'n dingen kan vinden, dus dat moet wel lukken.

Back