eeh wat een vette bakjes!

Dat ziet er inderdaad erg leuk en interessant uit. Zijn nog niet overal demos van helaas, die graphex lijkt me wel wat.

nou volgens mij is die graphex juist een minder uitgebreide versie van de boss sl20. kijk daar ook eens naar dan, ik heb die ook achter mn synths hangen en live is het echt een killer. hoewel het syncen met midi soms net iets achter ligt. vind het wel jammer dat er nergens cv-inputs op te vinden zijn. als die synthex het geluid leuk beinvloed is dat volgens mij ook best een leuk effect apparaatje.

Had ze een maandje of 2 keer gezien. Die rode en die groene lijken me best interessant om eens mee te prutsen

Niet duur idd (85 pond / st. incl. verzenden - misschien komt er een beetje bij voor naar NL, maar toch)

Vind de groene 't leukst, denk ik..al ken ik geen mp3's van de blauwe vinden, dus..

O, wicked! Ik wil die groene :)
Volgens mij komen er niet eens verzendkosten bij naar NL.
The listed price includes free shipping to most parts of the world and I aim to despatch within 2 working days of receiving cleared funds.

prods_synthex_angle_main.jpg

De Synthex bestond al toch ?

heb nu de graphex binnen die blauwe dus
hij s uitverkocht dus had weer net mazzel
kan m morgen pas testen dan zal ik mn bevindingen wel posten
,.
,.
',.

ik heb die graphex van een van mijn favoriete zweedse industrialisten voor 60pleurops incl verzenden+een nieuwe CD van m
best aardig vond ik zo

jawohl
nu die groene nog want de specs vind ik ook zeer interesant
maar de blauwe stond bij mij bovenaan vanwege dat seq/slice ritme gedoe
grafmeester hebt de rode in zn bezit maar die had een brom als hij met zn hand inde
buurt kwam enof m aanraakte
maar hij hebt m opgestuurd en er is m een andere beloofd

Die groene die heb ik dus. Is zekers wel een erg interessant bakkie. Buiten het morphen wat erg leuk is kan je ook het geheel gecontroleerd over de nek laten gaan. Geweldig! Mocht je die Graphex zat zijn... let me know ;)

nou volgens mij is die graphex juist een minder uitgebreide versie van de boss sl20. kijk daar ook eens naar dan, ik heb die ook achter mn synths hangen en live is het echt een killer./QUOTE]
boss sl20=199pleurops
graphex=85pond in mijn geval 60+cd
best een groot verschil ofnietsoms:eureka:

Back