Fantasie Gear

FuzzyStone

Stamgast
Ten behoeve van een stukje ontspanning is het misschien wel leuk om zelf namen van intrumantaria te bedenken.
Lijkt me interressant en geinig om te zien waar men mee aan komt.

Als dit een goed idee is: ik neem alle credits graag in ontvangst

Als dit een ramp idee is: mij valt niets te verwijten, ik ben ontoerekeningsvatbaar

Thanks 4 the dissclaimer.

Thanks 4 the dissclaimer.

Ik vul het berichtveld in, alstublieft!

Re: Thanks 4 the dissclaimer.

Re: Thanks 4 the dissclaimer.

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Ik vul het berichtveld in, alstublieft!

huh?

De Waldorf Ypsilon (Y). Een synthesizer met oneindig-hoge FM resolutie en vectorsynthese gecombineerd, 8 operators en vol met knoppen. Fel groen kleurenschema.

De Access Virus (K)D. Eindelijk endlosdrehregler en een wat betere ordening van de potmetertjes als er de ruimte voor is. Evil gloeiend donkergroen.

De Electron Genesystem. Gebaseerd op de Nintendo NES soundchip en de 6 x 4 op FM engine in de Sega Megadrive (US benaming is niet Megadrive maar Genesis).

De Hartmann Neuron Mini. Is wel duidelijk, denk ik zo.

De Clavia Micro G2 (1/2 19" rack, 4 knoppen).

Dat zo ongeveer wat?

De Yamaha Voice Expressor, een apparaat wat je tegen je strottenhoofd aan houdt en wat je toonhoogte omzet in MIDI data.

Neuro Transmitting Synthesis

2 electroden op het hoofd die je muzikale iedeen omzetten in geluid

CMM (corporated music manufactors) Workstation 2 -> groot geval met FM synth ala DX serie van Yamaha, Sampler ala Akai S1100, Korg wavestation, Prophet 5, Mellotron, Voce organ module, etc. gewoon alle mooie dingen in 1 workstation... Inclusief hardware mixer on board... Zal wel groot bakbeest worden maar wel het beste wat er is...

Origineel geplaatst door JazzMann
de Korg Shoarma

hij klink ni goed
maar hij ruikt wel lekker

whahahahahahaahahaah hahahahah zo dies goed :)

made my day!

thanks jazz :okdan:

Onder het motto, Less is more, zou ik graag een bak willen met helemaal niks er in. Wel met genoeg knoppen natuurlijk!

de Korg Shoarma

hij klink ni goed
maar hij ruikt wel lekker

:dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel:

Ik zou wel eens een PC willen zien die stiekum vermomd is als (verschrikkelijk lelijke) synthesizer en die tot overmaat van ramp op Windows draait. Als dat nog niet erg genoeg is, kost hij een godsvermogen waarvoor je bijna een Andromeda koopt.

Hey wacht eens, dit is geen fantasie-apparaat! Het is werkelijkheid... ARGH!

Je moet er toch niet aan denken:

"Even m'n synth opnieuw opstarten...",
"Hmmm.... Misschien even een systeemherstel proberen?"
"Fuk! Ik heb een virus op m'n synth, en dan bedoel ik NIET een VST versie die van Access vandaan komt!"

:stupid

De AC-Printer (analog circuitry)

Je ontwerpt op de pc met software je synthesizer (met previeuw geluidjes).
Als je klaar bent print je het uit met de speciale printer waar dus het complete systeem uit komt rollen.
Kastje er omheen, potmetertjes e.d. erop... Klaar is de custom analoge synth!

een synth met voice-control, gps & afneembare & fancy frontplaten zoals de meeste hedendaagse gsm's
...& als het zou kunnen met ingebouwd croque machien

een synth met voice-control, gps & afneembare & fancy frontplaten zoals de meeste hedendaagse gsm's
...& als het zou kunnen met ingebouwd croque machien

ja gaaf dan kan je op je nordlead een bacardi breezer frontje doen, altijd al willen hebben.

Ik zou wel een module willen hebben in mijn modular waar je dus munten in moet gooien en dat je dan bijvoorbeeld voor een euro per uur kunt klooien. Zo verzamel je meteen de afschrijving van je apparaten bij elkaar. :)

Attachments

• coinslot.jpg
    coinslot.jpg
    16,9 KB · Bekeken: 72
Back