SlaveoftheWave
Ouwe rot
had bij een muziekwinkel voor 225 euro een yamaha AN-200 besteld ter uitbreiding van mijn setup 
supersnelle levering, vogende dag in huis. uitpakken, aansluiten.. werkt ie niet!
(tenminste dan het afspelen van patterns). het 'keyboard' part kwam wel geluid uit bij indrukken van toetsen.
eerst even internet geraadpleegt om te kijken of dat probleem vaker voorkomt. niks te vinden als ik zo snel even kijk. Daarna gezocht op een factory reset of zoiets te doen.
Dit was zo gepiept en daarna deed ie het gewoon!
blij dat ie het doet dus, wel vreemd dat ie zo uit de verpakking het niet deed. nu lekker spelen en luisteren met dat ding
Nou dit moest ik ff kwijt:p

supersnelle levering, vogende dag in huis. uitpakken, aansluiten.. werkt ie niet!
(tenminste dan het afspelen van patterns). het 'keyboard' part kwam wel geluid uit bij indrukken van toetsen.eerst even internet geraadpleegt om te kijken of dat probleem vaker voorkomt. niks te vinden als ik zo snel even kijk. Daarna gezocht op een factory reset of zoiets te doen.
Dit was zo gepiept en daarna deed ie het gewoon!

blij dat ie het doet dus, wel vreemd dat ie zo uit de verpakking het niet deed. nu lekker spelen en luisteren met dat ding
Nou dit moest ik ff kwijt:p