Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waarom 16 kanaals? Je hebt toch enkel je Tyros, en binnekort je Juno? Dan heb je aan 6 genoeg, kan je er bv ook nog een microfoon bij prikken
Behringer XENYX 1832 FX voor 279,-
Of voor 2 tientjes meer:
Behringer XENYX 2222 FX
Allebei incl. EFX, USB en voldoende inputs + in jouw prijsklasse.
Voor de rest heeft Phonic soortgelijke mixers en opties/prijsklasse.
Let wel: hoe meer er op zit voor de zelfde prijs, hoe minder de kwaliteit vaak.. Het moet ergens in zitten...
Zelf zou ik ietsje doorsparen (je hebt TOCH al een mixertje!!) en voor bijv. een yamaha / soundcraft of mackie gaan. Dat verschil hoor je echt.
Ik heb op dit moment nog geen mixertje!
In die muziekzaak waar ik werk raden ze mij het af om Behringer te kopen, Omdat die snel kraken en kuren vertonen
ff verkeerd gelezen..Oww ja.. dat was Major..ff verkeerd gelezen..
Behringer.. Ik heb er jaren mee gedaan, zelfs mee opgetreden en veel versleept.
Op den duur inderdaad de bekende kraakjes in de faders, MAAR dat heb je soms ook met ander apparatuur als je aan de volumeknop draait. ZEKER als je er in allerlei omgevingen (rook, zowel sigaretten als rookmachines etc.) mee werkt.
Blijf erbij: Behringer (en Phonic) zijn goed qua prijs-kwaliteit als je nieuw wilt.
Als je de mixer toch alleen in je kamer/studio gebruikt sluit je gewoon 1 keer alles goed aan en dan kan ie echt wel lang mee bij normaal gebruik.
De scratchende DJ gaan uithangen met de faders in een schuur waar iemand gleuven in het beton staat te frezen zal bij meerdere merken problemen opleveren..
Dat weet ik...
Maar STEL ik zit met wat vrienden in mijn studiotje wat te spelen en we willen wat opnemen, Dan wil ik er wel van uit gaan dat het ook echt daadwerkelijk gaat werken(al die inputs op mijn Line-In)...
Maar ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zelf wil...
een 16 of 8 kanaals usb mixer kost al gauw 200-250euro...
en een analoge mixert is misschien 100euro, Maar die moet via de pc(De geluidskaart)... En ik ben bang dat het geluid dan wat zwakker wordt!