[offtopic]
Opvallend trouwens dat zodra een topic is geopend door een vrouwelijk forumlid, er in de reacties niet, zoals gebruikelijk, met "TS" wordt verwezen naar de poster, maar dan ineens de voornaam wordt gebruikt.
Ik heb geen zin om me in de details te verdiepen, ik wil gewoon kunnen opnemen, hoeft niet super van kwaliteit te zijn, het moet gewoon werken. Net zoals een pc,die zet je aan en klaar en hoe het vanbinnen werkt hoef ik dus niet te weten. Zijn er mannetjes voor die alles installeren zodat alles werkt?
Ik heb zelf 20 jaar met cubase gewerkt en gebruik het nog steeds af en toe maar werken met Reason is een stuk makkelijker en minder technisch. Je raakt makkelijk de weg kwijt in menuutjes in cubase.
In Reason zit alles op 3 schermen, mixer, sequencer en rack.
Mijn digibete buurman van 56 kon binnen een dag al liedjes maken (incl. opnames met gitaar).
[offtopic]
Opvallend trouwens dat zodra een topic is geopend door een vrouwelijk forumlid, er in de reacties niet, zoals gebruikelijk, met "TS" wordt verwezen naar de poster, maar dan ineens de voornaam wordt gebruikt.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.