Alle Belgen verzameleeeeeeeehh

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hover

-
Ja, wij Belgen kunnen toch niet achterblijven hé dus moeten we toch ook eens de koppen bij elkaar steken in een leuk cafeeken.

Waar zouden we dat kunnen doen? Zelf geef ik natuurlijk de voorkeur aan een cafeeken op de Grote Markt in Sint-Niklaas, makkelijk te bereiken en parking zat, ook makkelijk bereikbaar met de trein, het station ligt amper op 5 minuten wandelen van de Grote Markt. En daar zijn cafés in overvloed.

En waarom niet op een donderdagavond dan, kan je de volgende dag verlof nemen om te bekomen van de kater :D
Wat denken we van donderdag 3 april, heb je nog even de tijd om je agenda na te zien en al je overige afspraken af te bellen 8)

Dus, wie wil, of heb je nog een beter voorstel?

Kunnen we die Nederlanders laten zien dat Belgen kunnen zwelgen :biertje:

Ik zoek wel ff een leuk cafeeken uit, eentje waar synthnerds binnen mogen ;)

Re: Alle Belgen verzameleeeeeeeehh

Origineel geplaatst door Hover
Kunnen we die Nederlanders laten zien dat Belgen kunnen zwelgen :biertje:

Pff, weer zo eentje die zich wil bewijzen. :duivels:

Even voor de "niet zwelgenden" (wat dat gekke woord ook moge betekenen), in Nederland woonachtigen, waarom Sint Niklaas. Is dat een of andere grote stad?
Sorry hoor, als ik al naar België ga betekend het eigenlijk nooit anders dan kleding shoppen en terasjes pakken in Antwerpen en Brussel.

Re: Re: Alle Belgen verzameleeeeeeeehh

Re: Re: Alle Belgen verzameleeeeeeeehh

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Pff, weer zo eentje die zich wil bewijzen. :duivels:

Even voor de "niet zwelgenden" (wat dat gekke woord ook moge betekenen), in Nederland woonachtigen, waarom Sint Niklaas. Is dat een of andere grote stad?

Voor zover mij bekend zijn er alvast een drietal forumleden woonachtig in Sint-Niklaas en een tweetal in Hamme (vlakbij dus).

Een andere locatie is voor mij ook prima maar iemand moet toch beginnen met een voorstel, niet.

Trouwens, Sint-Niklaas is DE stad waar Sinterklaas woont :D , en is ook de stad waar je ongestraft 24 uur per dag met je blote :kont: mag staan op de Grote Markt (echt waar 8D - mensen van de streek weten wel wat ik bedoel)

Antwerpen is tegenwoordig niet zo'n autovriendelijke stad met al die wegenwerken, en Brussel.... 't ja, geraak daar maar eens door de spits heen naar een leuke café.

Maar ik sta natuurlijk open voor andere voorstellen, dus komop laat horen.

PS: natuurlijk is deze get-together ook open voor onze noorderburen :)

Hoi nen Belg hier van Merksem :biertje:

Ga wel regelmatig eens naar sint-niklaas omdat daar den betere muziekhandel is van België namelijk : Key-music
en ga dan meestal op da plein in een taverne op nen hoek iets drinken

Als ik nog eens ga laat ik wel iets weten. :walker:

:doei:

Hmm, ik als domme, zuinige Kaaskop zou ook wel die kant op willen kommen.. Ware het niet da'k een beetje moeilijk met vervoer zit op 't moment en dan de tijd nog...=( Maar goed, OOIT!
:D Belgie blijft gewoon LEUK(er) !! :biertje:

Hee Sint Niklaas, das een leuk plaatsje. Daar kom ik wel eens stunten op m'n BMX in dat Skatepark
Ziet er altijd erg relax uit als ik door dat plaatjse rij. Hoe heet dat (eet)cafe welke vlakbij dat grote parkeerterrijn zit.
Is allemaal van die grove ouwe steen van binnen. Was geloof ik een kelder. En er waren houten tafels.
Ik kan het ook helemaal mis hebben, want het is al weer lang geleden. Was in iedergeval wel gezellig.

Af en toe ben ik wel eens in Belgie gesignaleerd (gelukkig niet door de flikken) en wellicht dat het deze keer ook raak zal zijn. ;)

Hallo , k'ben terug van weggeweest.
Hoover,dat lijkt me een goed idee en als het mag , zou ik er ook graag willen bijziijn.
Zoals je weet kan ik niets op voorhand beloven ,maar heb dan toch weer een dag(avond) om naar uit te kijken.
Eens lekker over synth's kunnen praten zou mij echt deugd doen.

ps- Kijk je mail even na
ps2 - Wouter , ik heb vorige maand een mailtje naar U gestuurd , is dat verloren gegaan??

Met vriendelijke groeten,

marcE

Origineel geplaatst door fuse
Af en toe ben ik wel eens in Belgie gesignaleerd (gelukkig niet door de flikken) en wellicht dat het deze keer ook raak zal zijn. ;)
Fuse, ik ga wel mee.... Eindhovuh!

Origineel geplaatst door sander
Hoe heet dat (eet)cafe welke vlakbij dat grote parkeerterrijn zit.
Is allemaal van die grove ouwe steen van binnen. Was geloof ik een kelder. En er waren houten tafels.
Ik kan het ook helemaal mis hebben, want het is al weer lang geleden. Was in iedergeval wel gezellig.

Bedoel je soms de Cipierage (bestaat al sinds 1662)? Is inderdaad een gezellige plek om te kletsen.

t9.jpg

Belgen roelen om de volgende redenen :

Front 242
Sherman Filterbank

Samson en Gert
K3
Kim Kay

Origineel geplaatst door Bass

Front 242
Sherman Filterbank

Samson en Gert
K3
Kim Kay
En Lassence....

en toen ..... werd het heeeeeeeel stil :Z

Nou, om het vuur nog maar eens aan de lot te steken ...Dus ehh, donderdag 3 april in Sint-Niklaas dan maar ? Exacte locatie (lees: een synthvriendelijke café in Synt-Niklaas ;) volgt nog maar in ieder geval lijkt me de Grote Markt een ideale locatie. Makkelijk te bereiken per auto, fiets, trein, 'te poat' (indien nodig zorg ik wel voor een helipad als jij dat verkiest)

Als men zelfs al vanuit Eindhoven tot 'hier' wil komen, dan mag de afstand voor de meeste Belgen toch geen probleem vormen? Voor deze heren rol ik alvast met plezier de rode loper uit (ja ook voor JOU). Ik ga 'em al stofzuigen.

Ik zoek dit weekend alvast naar een kafeeken waar we gezellig kunnen babbelen.

Dus zeg al je afspraken op die avond maar lekker af, en laat ff weten of je ook gezellig komt meekletsen.

Origineel geplaatst door Bass

Front 242
Sherman Filterbank

Samson en Gert
K3
Kim Kay

aai joenge ! gaa zé nog noeat fritte gon eiten in de number 1 zekest ?
Samson & Gert suck... Kabouter Plop, Eddy Wally & Musti rule !

Als er dan toch een meeting komt stel ik voor dat op een cultureel verantwoorde plaats te doen.
...zoals Antwerpen centrum ..grote markt aka het centrum van de wereld ! :D
Daar komen we misschien onze noordervrienden nog tegen.

Origineel geplaatst door nick nova
Antwerpen lijkt me ook fijner. Moet nog effe kijken of ik moet werken.

Voor mij ook prima hoor.

Alleen ken ik daar niet zo onmiddellijk een gezellige plek. Iemand suggesties ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back