Hardstyle/Hardcore Lead topic

ik hoor het al weer veel hardstyle (niet dat ik er wat tegen heb). Maar weer een stukje hardcore posten... melody zelfgemaakt voor een rmx van requim for a dream.

Attachments

• lead1.mp3
    419,5 KB · Bekeken: 123
Jep :D Je kick drukt je synth trouwens weg, of heb je 't expres gedaan? Ik blijf het een vette synth vinden.

Wáááááttttt :frons: Hij drukt de synth weg ?? Misschien is de oorzaak dat de lage tonen niet samen gaan met de kick, maar ga wel weer sleutelen kritische purno :D en vooral héél goed luisteren dan hehe

thnx voor je feedback AGAIN !!

@kaphaak
vind hem een beetje dof horen, zou de hoge tonen iets meer boosten en misschien beetje lichte distortion erover !? veder nice (y)

Homeboy......Die synth klinkt zo mooi.:{ Het word tijd dat ik ook een TI haal.:duivels:

Over die distortion,
Probeer hem te distorten, dan filter (HPF) en dan wat met de mix spele dat je niet al je lage frequenties uit je lead haalt. Het zit echt in de filter die dat scheurend effect geeft. ;)

Hehe thnx man, ik ga ff kijken of ik die melodie zo scheurend kan krijgen zoals in het origineel :) cubase net gecrashd :(

bedankt voor de reactie homeboy.
ik was er nog mee bezig en ik vond dat jij gelijk had. heb de lead gemaakt uit 3 lagen dus had ik de p8(gebruik ik om het schreeuwerige in een lead te krijgen) wat harder gezat. maar ben jullie het resultaat nog verschuldigd wan ik zit nu niet op de goede computer.

tnx Radicalz vind de sound ook wel tof, en nu helemaal met een heldere lead

Attachments

• lead1.2.mp3
    419,5 KB · Bekeken: 136
@kaphaak
no problem :) ben benieuwd hoe hij nu klinkt..!!

@Radicalz
mooi gedaan, toffe FX ook, maar wat de lead betreft, je hebt er iets te veel noise in naar mijn mening en hij hoort nog een beetje dunnetjes.. misschien smaak kwestie !?

mijn lead nog eens, heb er een beetje eq over gedaan omdat de bass de synth een beetje wegdrukte hoop dat het zo beter is purno ??
http://www.speedyshare.com/files/20652371/DonkeyRollers_-_Innocent_lead_EQ_.mp3

Homeboy,
smaak kwestie zou kunnen. :)

Betreft jou stukje,
je synth klinkt bij mij nogal standaard in de oren.
Vooral voor een synth als die van innocent heeft het veel meer karakter nodig.
Wel een lekkere heldere synth. :)
Ook is je bass verkeerd gepitcht en mist een duidelijke punch.

Dit is dan mijn synth en melo :P
Wat vinden jullie ervan? vooral synth dan

Attachments

• LEAD P1.mp3
    396,8 KB · Bekeken: 121
Ja shit nu je het zegt... Waarom heb ik dat altijd xD Ik heb gewoon zon melodie in me hoofd en dan maak ik dat....

Ja shit nu je het zegt... Waarom heb ik dat altijd xD Ik heb gewoon zon melodie in me hoofd en dan maak ik dat....

dat is niet best ... ( grapje , (valse humor))

heb ook wat geprutseld eens zien wie het herkent:okdan::P

Attachments

• Lead 3b.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 145
@ kanuzo, die lead die er als laatst inkomt is lekker aggressief! klinkt goed :)

ff wat melo's van mijn kant, graag feedback! :)

Attachments

• slidemelody_4.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 138
  • pianostuk2_7.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 118
Laatst gewijzigd:
Back