Hardstyle/Hardcore Lead topic

Ik heb ook eens mijn best gedaan om een volle lead te maken, ziehier het resultaat:

Attachments

• nice.mp3
    1.005 KB · Bekeken: 88
Ik heb ook eens mijn best gedaan om een volle lead te maken, ziehier het resultaat:
Geen slechte lead, maar hoe klinkt hij met de noten een octaaf lager? Vind hem zelf nu iets te hoog. Wellicht kwestie van smaak, maar vandaar dat ik vraag hoe 'ie een octaaf lager klinkt :)

Ik heb zelfs een hele tutorial voor je geschreven. Wat wil je nog meer? Zoals hierboven ook al wordt aangegeven: ga gewoon aan de slag. Neem presets door, of mijn tutorial. Als het dan nog niet lukt weet ik het ook niet meer. En bedank mensen als ze je helpen. Voor mij was het in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik er tijd in stop.

Bij deze alsnog bedankt voor je tips,ik weet dat het niet over mij gaat verder.

Attachments

• Eforcer .mp3
    1,7 MB · Bekeken: 78
@delcone: Die is bijna echt joh :D Alleen heeft die originele (die je probeert na te maken neem ik aan) Volgens mij iets meer portamento en minder reverb.

Voor de rest nice :)

E-force!!!! (L)

Lekker aardig weer :luv:
Dit was eigenlijk de bedoeling van mijn topic (hey verrek, ik ben de topicstarter?!)
maar dat maakt niet uit. Ik zal niets meer vragen en/of delen hier. helaas pindakaas!

ik bedoel het ook niet verkeerd kerol.
het komt nogal simpel over als je elke keer vraagt hoe een bepaald stukje is gemaakt.
als je nou het vermoeden heb dat er een zaag en een driehoek word gebruikt en een beetje sub osc moet je zelf je virus aanslingerren en proberen tot je die sound heb die je hoorde , als je er dan echt niet uit komt zou je eens wat tips kunnen vragen:okdan:
ik heb ook wel eens zoiets van zó dat klinkt lekker... maar dan is het juist een uitdaging om dat zelfde na te maken toch?
al zal je niet altijd de spullen hebben om dat te doen

@ quantum- zeer lekkere sound zowel de hoge als de lage vind ik lekker klinken vol zat voor n goeie track

@ delcone- klinkt ook lekker,en ja wat moet je dan nog meer zeggen?:D

Gisteren ook weer even bezig geweest met een leadsound. Begint aardig in de buurt te komen met waar ik naartoe wil. Heb het gevoel dat hij ook wel wat voller is dan de rest van de leads die ik heb gemaakt.

Wat vinden jullie?

Attachments

• Lead1.mp3
    2 MB · Bekeken: 93
@Kevv

Klinkt best lekker, je bent iig een stuk vooruit gegaan.

Hier ook eens wat van mijn kant, melodie is niet van mij helaas maar de sint wel :D

Attachments

• Melodie.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 101
@Kevv

Klinkt best lekker, je bent iig een stuk vooruit gegaan.

Hier ook eens wat van mijn kant, melodie is niet van mij helaas maar de sint wel :D
Ben in ieder geval blij dat ik vooruit ben gegaan, maar... Het kan, het moet en ik wil het beter hebben. Dus eventuele kritiekpunten hoor ik dan ook graag, zodat ik dat kan verwerken (en ervan kan leren!).

Jouw synth klinkt ook wel lekker. Lekker "clean", maar toch ook weer een redelijk vol geluid.

Die van Homeboy is de virus als ik met niet vergis? :D

Ik denk dat er ook een beetje veel reverb op zit homeboy :D

Ik heb mij ook gewaagd aan een goeie lead, deze is wel aardig gelukt volgens mij :)

Melodie is ook niet van mezelf zoals jullie zullen horen :P

Attachments

• tn lead-02.mp3
    976,7 KB · Bekeken: 74
Hmmm okay ga ik er ff naar kijken..

Jouw lead is te schel, gebruik je Camelphat op je lead ? Volgens mij hoor ik dat. Probeer hem lekker rauw te houden en toch die lekkere klank in je oren.

@Basiq: Het lijkt idd alsof je eerst veel reverb en dan distortion toepast. Het klinkt niet zo netjes. Ik zou het andersom doen en veeel minder distortion of op een andere manier

Back