Aftersho-Q
Mister ''Mainstream''
Luister die nieuwe Endymion EP eens Paul.
Daar zitten toch degelijk vernieuwende dingen in.
Daar zitten toch degelijk vernieuwende dingen in.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Melodie komt uit een samplepack![]()
Heb je die Phoenix te leen gehad? Hoe verhoudt die zich tot de vulture voor lead saturation?
Of is de vulture echt meer een distortion en phoenix meer voor de masterbus?
Hoe meer filmpjes ik zie van verschillende de Thermionic gear hoe meer ik begin te kwijlen
Dus als je wilt mag je ze wel een keer komen proberen!

Als ik het een beetje lees. Dan is de Phoenix echt een stereo bus compressor, die meer op een mix bus of bij mastering tot zijn recht komt.
Vulture en Fireworx staan wel hoog op mijn lijstje... Hoewel een aparte studio ruimte toch eerst een must is...
Dat aanbod neem ik graag aan, om eens langs te komen. Lijkt me vet! Moet dan wel even wat dingetjes voorbereiden die we er doorheen kunnen gooien.

Op zoek.. Ik vind het gewoon mooi wat een culture vulture met leads doet.
Was gewoon nieuwsgierig waarom je inderdaad zoveel geld uit zou geven voor een phoenix
bedoel je nou dat je delay over een Virus patch met delay gooit?
Dat is helder, maar dat heb ik nu wel ook gedaan. Er zit een Decapitator als insert op de virus (incl. interne delay).Nee. De lead uit de virus laat ik kaal (dus zonder FX). Dit haal ik door de Culture Vulture en pas dan gooi ik er delay overheen. Anders overstuurt de delay ook.

Hoe maak je deze synth precies?? https://www.youtube.com/watch?v=_Yc0_88gyQ8