Als 't een instrument is dat je later nog wil gebruiken, kan je 'm ook exporteren naar je library van Logic. Mocht je dan ooit 't project wissen of kwijt spelen, blijft je instrument wel bestaan.
Just so u know,
groete.
Je ziet toch waar je ze opslaat? Of kijk je naar het plafond als je de naam in moet typen?!
Onder save as(S?) staat; de naam vant mappie waar ie um inzet...
uuuuh nu we toch bezig, simpele dingen, maar kom er toch niet zo snel achter
eerste
als ik bij gm device external midi de uitgangsport verander bv van port 1 naar port 2,gaan alle midi sporen naar 2 terwijl ik natturlijk alleen het spoor waar ik mee bezig ben wil verandern
alvast bedankt!
tweede
audio file opgenomen ,druk dan op delete / backspace. maar dan vraagt hij nog keer wil je blabla file verwijderen, uuuh ja natuurlijk anders had ik niet op backspace gedrukt duuuh
en nog wat.... als ik mijn 909 mee laat lopen met midiclock, gaat hij alleen meelopen vanaf bar 1 ben ik ik halverweg bij bar 22 etc dan doet hij niks, is daar nog een oplossing voor
en nog wat kan je de cycle pointers(groene balkje bovenaan arregenmentsview) onder een keycommand zetten
bv cycle tussen 1 en 2 op 1 tussen 1 en 4 op 2 etc
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.