Welke synth is dit?

SvEnErGy

Ingeburgerd
Welke synth is dat uit die nummers van david guetta bijv "sexy bitch" en weet iemand gratis soft synths of goedkope soft synths waarmee ik dat effect kan bereiken?

welk effect, dat Tu TU TUUU TUUUU TUUU op de biet?

met elke subtractieve synth imo

Ongelooflijk, zo'n vraag.

Zo'n antwoord mag er anders ook wel wezen..

als we dan toch bezig zijn, wat is dat geluid dat david guetta vaak gebruikt in zn intro's. bijvoorbeeld het intro van love is gone. the black eyed peas zijn er nu ook mee aan de haal gegaan met i gotta feeling.
hoe heet dat geluid? het laat zich wat moeilijk omschrijven, sorry..

Je pakt een gitaar en slaat een akkoord aan. Dit sample je. Die sample speel je elke achtste noot opnieuw af (of elke kwartnoot, wat jij wil).

Gek, ik had altijd het idee gehad dat muziek maken makkelijker werd, maar dat lijkt toch niet het geval. Volgens mij moet je voor hardstyle-kickdrums nu ongeveer wel een doctoraat hebben, er zijn zoveel vragen over ;).

Het wordt makkelijker omdat je niet meer zelf creatief dingen hoeft te bedenken. Je vraagt gewoon hoe je iets van iemand anders na kunt doen en maakt het dan in kopie na, draait het dan en iedereen op de dansvloer slaakt een kreet van herkenning. Iedereen blij :D

Heeft Keybern zijn reactie zelf weer verwijderd, misschien ivm tijdstip? Of is ie weg-gemod?

Back