girls on synth

nou een markt is er niet voor hoor, en al helemaal niet hier, anders had ik de contest wel gewonnen...

Citaat 6 trak :die kennen we nog, alleen niet zo.
Wie kent het spreekwoord niet !
Mannen worden mooier naar mate de jaren verstrijken, vrouwen dus niet als ik Wendy en Lisa zo zie ;)
Het mooie aan die clip van Moses is dat de tekst ''we just'' een sample is (verder wordt er geheel niet gezongen).
Ik zie geen sample synth staan waar ze dat op spelen (dan hat het al een Ensoniq Mirage of Emulator II moeten zijn) alleen de Yamaha DX-7 en Akai AX-80.

Laatst gewijzigd:
nou een markt is er niet voor hoor, en al helemaal niet hier, anders had ik de contest wel gewonnen...

Jouw versies van het begrip 'noise' vind ik toch wel een HEEL stuk beter en hoogstaander dan het voorbeeld van dat youtube filmpje..
Dat 't merendeel van SF hier niet van houdt, sja...

volgens mij zien alle dames er zo uit na enkele jaren intensief gebruik.
deze zijn nog redelijk geconserveerd.
dat komt omdat ze ook zeer weinig zijn gebruikt... if you mean what I know...
het voorbeeld van dat youtube filmpje..
als het nu nog tit'n had... maar helaasch net zo plat als het eerste deel van deze zin...

hiromi uehara!

image.php

Wow, 100 punten. Ik had het niet verwacht, maar wat een geniaal filmpje!

Heeft iemand Huba de Graaff al genoemd? Speelde een blauwe maandag bij de Tapes (VC-10, MiniKorg, Jupiter 8) en bij Transister met RJ Stips. Goeie muzikant (klassiek geschoold IIRC) en een aardige meid.

volgens mij is Elena Shemankova van de Red Elvises nog niet genoemd. Ze kan wel spelen, maar toch niet echt een synth-girl. Wel een performer, zo nu en dan een beetje ordi...

Hier op keytar, altijd leuk:

nou dan lijkt een foto wel op zn plaats in dit topic :)

Back