Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Een slotje zonder dat het woord handelaar is gevallen? Vroeger was écht alles beter![]()
hahahaha..heel grappig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een slotje zonder dat het woord handelaar is gevallen? Vroeger was écht alles beter![]()
nee, mods kunnen altijd ingrijpen, vooral als er in circeltjes geredeneerd wordt en kwetsende opmerkinegn geplaats worden. Echter ijkt het nog ergens heen te gaan.
Ben benieuwd hoe deze SF soap afloopt .... dan zet ik nog een kop thee

WhoehahahaWie wil er een blom uit zijn gear?
Hoe meer blom hoe beter..
zo beter?

ik heb eigenlijk problemen met alle forumleden, kunnen we het daar niet eens over hebben
U schrijf je met een kleine letter tenzij het God betreft of de zin er mee begint.
welke andere forumleden? ik zit hier puur voor Mezelfik heb eigenlijk problemen met alle forumleden, kunnen we het daar niet eens over hebben

Uiteraard spreek ik in en over het heden.Vroeger was het gebruikelijk om 'u' wel met een hoofdletter te schrijven
Niet voor het koningshuis, wel voor andere heiligen en godheden (...). Ik weet uiteraard niet wanneer welke paus welk lid van het koningshuis heilig gaat verklaren..en je kunt het nu nog steeds gebruiken als uiting van 'groot respect', bijvoorbeeld voor iemand van het Koningshuis oid.