Probleem met forumlid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
al dat gehandel, krijg er een beetje een punthoofd van.
het synthforumcommitee kan toch pas handelend optreden met slotjes en zo, als de topicstarter erom vraagt. ( die was toch geen handelaar als ik het goed begrepen heb? )

nee, mods kunnen altijd ingrijpen, vooral als er in circeltjes geredeneerd wordt en kwetsende opmerkinegn geplaats worden. Echter ijkt het nog ergens heen te gaan.
Ben benieuwd hoe deze SF soap afloopt .... dan zet ik nog een kop thee

nee, mods kunnen altijd ingrijpen, vooral als er in circeltjes geredeneerd wordt en kwetsende opmerkinegn geplaats worden. Echter ijkt het nog ergens heen te gaan.
Ben benieuwd hoe deze SF soap afloopt .... dan zet ik nog een kop thee

Je kunt zelfs stellen dat dit, tussen de "verzin een XXXnummer" en "Polysix versus PJ8" etc etc threads, nu eens een echt onderwerp is wat er toe doet. Laten we eerlijk zijn; een belangrijke rol die SF vervult is ruil en handel van synths, en dan is het best verfrissend om te weten hoe mede ruilers en handelaars tegen bepaalde condities en voorwaarden aankijken. Heeft niets met kwetsen of huilerij te maken, niet van Dender en niet van Wijnand. Vind het dan ook tot nu toe totaal niet overbodig. :doei:
De heersende mening is tot nu toe; niet zeuren bij gebreken bij oude apparaten, maar ik kan je vertellen dat ik tot nu toe altijd gezeik heb als iets wat ik heb verkocht problemen lijkt te vertonen op redelijke termijn na de verkoop. Zo, nu op slot??? :slotje::slotje::slotje: Whoehahaha

(heb heimwee naar Pieterburen)

Ik vind het best een lastig onderwerp.
Het lijkt redelijk om te verwachten dat een vintage stuk gebreken kan hebben.
En het lijkt ook redelijk om daar niet te moeilijk over te doen. (dit is mijn persoonlijke houding hierin).

Aan de andere kant is het niet voor iedereen even makkelijk dingen te (laten) repareren.
Je heb kennis nodig, maar ook kennissen of andere connecties. Dus ik kan me voorstellen dat een hoop mensen graag precies willen weten waar ze aan toe zijn voordat ze iets aanschaffen.

Hoe dan ook denk ik dat een verkoper de plicht heeft zijn koopwaar zo accuuraat mogelijk te beschrijven. Dus dat betekent als er gezegd wordt dat iets 100% functioneert dat er geen gebreken aan mogen zijn. Ook niet als het vintage is. Als er dingen niet in orde zijn moet dat worden vermeld zodat de koper weloverwogen kan beslissen of hij de aankoop doet of niet.

Wie wil er een blom uit zijn gear?
Hoe meer blom hoe beter..
8o

zo beter?

hail mathijs ..le BROM hilarish
doe mij een ons :engel:
zijn we kl;aar weer heren
eerlijk gezegd benk met ralphie eens
ikheb afg jaren wel drie keer iets kapot binnen gekregen via ebay drumachien
ligt ook nog steed van een bekend forum lid een dr110 direct kapot tsja sta ik /// we dan ?
en toen niet huile iiig

Knap dat je niet hoefde te huilen, maar ik vind het meer een uitzondering die de bekende regel........!
Zelf via ebay in flightcase Prophet VS, mint conditie, kwam aan met kapotte toets! Rararara???? Verkoper vond dat ik niet moest huilen, maar mijn kussen is nog elke avond drijfnat! 'k zal wel een mietje zijn!8D

ik heb eigenlijk problemen met alle forumleden, kunnen we het daar niet eens over hebben

Ja, zo is het ook weer. Zo speel ik vaak quatre main met mn vrouwelijke kant, das wel weer handig!

Movie; The Prophet always Broms twice

Was U huibaby: [ja] [nee]
Is dat goed gekomen of gaat U nu janken om van alles: [ja] [nee]
Wilt U uw leed met de wereld delen: [ja] [nee]
Leeft Elvis nog: [ja] [nee]
Hoe vaak moet U poepen: [ja] [nee]

Dussss.........

U schrijf je met een kleine letter tenzij het God betreft of de zin er mee begint.

U schrijf je met een kleine letter tenzij het God betreft of de zin er mee begint.

Vroeger was het gebruikelijk om 'u' wel met een hoofdletter te schrijven, en je kunt het nu nog steeds gebruiken als uiting van 'groot respect', bijvoorbeeld voor iemand van het Koningshuis oid.

Maar in de normale vorm is het inderdaad niet meer gebruikelijk.

ik heb eigenlijk problemen met alle forumleden, kunnen we het daar niet eens over hebben
welke andere forumleden? ik zit hier puur voor Mezelf

Tja...vintage. Was het onze eigen Leo niet die in zijn lijstje van de charme van vintage Moog ook "en het gaat ook lekker vintage na een week kapot" opnam? :)

Met Commodores ging het meeste spul na een uur of hooguit 2 weken stuk bij mij; te lang stilgestaan op zolder...Ik ben nu al blij dat ik wat C64 spul heb dat gewoon nog werkt. :)

Vroeger was het gebruikelijk om 'u' wel met een hoofdletter te schrijven
Uiteraard spreek ik in en over het heden.

en je kunt het nu nog steeds gebruiken als uiting van 'groot respect', bijvoorbeeld voor iemand van het Koningshuis oid.
Niet voor het koningshuis, wel voor andere heiligen en godheden (...). Ik weet uiteraard niet wanneer welke paus welk lid van het koningshuis heilig gaat verklaren..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back