Wisseling van de wacht: veranderingen in het moderatorteam!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

copini

Chef bezemkast
Met het nieuwe jaar in aantocht, is het vaak ook tijd voor goede voornemens. Voor sommige bezoekers van Synthforum betekent dat "er nu toch echt gespaard gaat worden voor die synth", voor anderen is dat bijvoorbeeld "nu wordt het toch echt tijd wat anders te gaan doen". Zo ook voor een aantal van de moderators (om precies te zijn PjotrG, Sly Dog, ProtoHuman, Yoozer en Hazes). Om ruimte te maken voor andere hobby's, zullen zij in de komende tijd stoppen als moderator van het Synthforum.

Voor een aantal leden zijn de goede voornemens al iets eerder uitgekomen. Acidfever, Etaoin, Flying Panther en Hilltree zijn vanaf vandaag toegevoegd aan het moderatorteam. Zij hebben zich de afgelopen tijd kunnen verdiepen in het moderatorschap en zijn inmiddels ingewerkt door het zittende moderatorteam.

Per vandaag dus officieel "wisseling van de wacht"! Ik wil graag namens het hele team alle vertrekkende moderators ontzettend bedanken voor het goede werk en de prettige samenwerking. Heren bedankt!

Voor de nieuwe collega’s: fijn dat jullie ons willen helpen (weet waar je aan begint ;)) en maak er wat moois van. Welkom!

Vanuit de bezemkast wens ik jullie allemaal prettige feestdagen en alvast een prettig 2010!

Laatst gewijzigd:
Gefeliciteerd :okdan: volgens mij wel mensen die er goed mee door kunnen.

Ergens een volledig lijstje met wie de moderators zijn?

Hoe kun je nou nog andere hobbies hebben als je sfmod geweest bent???
Alles verbleekt toch in het aanschijn van modder-eten?

Nou,..iig,. laat me dan de eerste zijn om te zeggen,.. voor de exen,..thanks guys,.. :halleluja
voor t leefbaar en leesbaar houden van deze chaos,..en vaar wel!

En voor de nieuwe modderdudes,.. Je lijkt wel gek,. blij dat ik t niet ben,. Enneuhh,..Veel plezier,..bij problemen,.gekijk bannen die hap,.. no mercy,. :duivels:

Edit: Damn ,. te lang getyped vanwege een wc-sessie,. en dus niet meer de eerste,. Maar evenzogoed

@ alle afscheid nemende mods,.............. bedankt, you´ve all done very well.....
( C* young mister Grace)

@ alle nieuwe MOds,........... van harte welkom, en welkom gefeliciteerd...

een beetje vroeg misschien, maar voor allen :mega::mega::mega::mega::baco:

groeten,
jeroen

Aan de aftredenden, bedankt voor jullie fraaie diensten. Aan de opkomenden, Hou je vast!

Ik ben benieuwd naar het nieuwe beleidsplan.

Aan het vertrekkende team: bedankt hoor :okdan:

En aan de "nieuwelingen" - veel succes! :mega:

(Alvast en alsnog) bedankt voor het harde werk, mannen! :okdan:

Dank voor de succeswensen en het vertrouwen, maar vooral dank aan de moderators die zich lange tijd hebben ingezet voor het forum en zich nu op andere dingen kunnen gaan richten! :)

Yoozer, PjotrG, Sly Dog, ProtoHuman en Hazes bedankt voor jullie inspanningen en natuurlijk suc6 gewenst aan de nieuwe hap.

@ PjotrG, Sly Dog, ProtoHuman, Yoozer en Hazes; Bedankt! :halleluja

@ Acidfever, Etaoin, Flying Panther en Hiltree; Succes! :okdan:

GELUKKIG TYPE JY T VOOR ME HEHE
THNXIE BUDDIE S
YOOZER HAD ZEKERS VEEL DIGI ANTWOORDEN
[hazes een leuk rackie 8~ ]

thnx duddets
:zjijook coperniekuzz

Super gedaan oude mods !!!
Bedankt voor al het goed werk voor en achter de schermen.

Acidfever, Etaoin, Flying Panther en Hiltree.

good_luck_sign.jpg

GELUKKIG TYPE JY T VOOR ME HEHE
THNXIE BUDDIE S
YOOZER HAD ZEKERS VEEL DIGI ANTWOORDEN
[hazes een leuk rackie 8~ ]

thnx duddets
:zjijook coperniekuzz

Hey rond.
Dat ze binnenkort geen mod meer zijn, wil nog niet zeggen dat ze geen forumleden meer zijn ;)
Dus ik denk dat er van Yoozer nog genoeg goede "digi antwoorden" komen.

Maar bedankt tot nu toe voor allemaal voor de positieve reacties , en natuurlijk fijne feestdagen.

Aftreders bedankt! Succes met de nieuwe hobbies.
Aantreders, weet in welke snakepit je stapt :)

Hoort hier dan geen retrospective bij te komen van de bewezen diensten van de ex moderators?

En een wall of fame of zo ook? :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back