Wisseling van de wacht: veranderingen in het moderatorteam!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dank, chears en veel plezier met liniaaltje slaan. Lijkt me best leuk, iedereen op de vingers tikken.

De moderator is dood! Lang leve de moderator!

Afscheidnemers bedankt voor jullie inzet! Veel succes en sterkte toegewenst aan de nieuwe lichting!

@ PjotrG, Sly Dog, ProtoHuman, Yoozer en Hazes; Bedankt! :halleluja

@ Acidfever, Etaoin, Flying Panther en Hiltree; Succes! :okdan:

@ PjotrG, Sly Dog, ProtoHuman, Yoozer en Hazes; Bedankt!

@ Acidfever, Etaoin, Flying Panther en Hiltree; Succes!

ook namens mij en mijn vrouwtje!

en... off topic...

IEDEREEN EEN FIJNE DAGEN EN EEN GELUKKIG 2010

& weet r iemand wrom er gin geluid ut mn midikabel komt?
:bekdicht: geintje geintje geintje

Bedankt allemaal!

En uiteraard fijne feestdagen

Met het nieuwe jaar in aantocht, is het vaak ook tijd voor goede voornemens. Voor sommige bezoekers van Synthforum betekent dat "er nu toch echt gespaard gaat worden voor die synth", voor anderen is dat bijvoorbeeld "nu wordt het toch echt tijd wat anders te gaan doen". Zo ook voor een aantal van de moderators (om precies te zijn PjotrG, Sly Dog, ProtoHuman, Yoozer en Hazes). Om ruimte te maken voor andere hobby's, zullen zij in de komende tijd stoppen als moderator van het Synthforum.

Voor een aantal leden zijn de goede voornemens al iets eerder uitgekomen. Acidfever, Etaoin, Flying Panther en Hilltree zijn vanaf vandaag toegevoegd aan het moderatorteam. Zij hebben zich de afgelopen tijd kunnen verdiepen in het moderatorschap en zijn inmiddels ingewerkt door het zittende moderatorteam.

Per vandaag dus officieel "wisseling van de wacht"! Ik wil graag namens het hele team alle vertrekkende moderators ontzettend bedanken voor het goede werk en de prettige samenwerking. Heren bedankt!

Voor de nieuwe collega’s: fijn dat jullie ons willen helpen (weet waar je aan begint ;)) en maak er wat moois van. Welkom!

Vanuit de bezemkast wens ik jullie allemaal prettige feestdagen en alvast een prettig 2010!

Ik ben nog niet zo lang lid van Synthforum, maar heb al wel in de gaten hoe essentieel het voor een forum is om over goede moderatoren te beschikken en hoe ontzettend veel werk er moet zitten in dat moderatorschap. Mijn complimenten en bewondering voor de mensen die dat al zo lang hebben gedaan; dat ze op gegeven moment opstappen is natuurlijk altijd jammer, maar ook begrijpelijk.
De namen van Sly Dog en vooral ProtoHuman ben ik ook al heel vaak tegengekomen op SynthWiki, waar ze vele belangrijke bijdragen aan hebben geleverd, niet alleen inhoudelijk, maar ook in de vormgeving en doorverwijzingen - ik leer daar veel van en hoop, waarschijnlijk voor de hele synth-gemeenschap in Nederland, dat jullie in elk geval aan Wiki blijven meewerken!

Bedankt voor alle moeite mannen!

En de nieuwskomers: Jullie ook bedankt voor al de inspanningen in de toekomst natuurlijk :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back