Hoe lang ben je van plan muziek te maken?

PascalVB

Ouwe rot
Ik vermoed dat de leeftijden hier variëren van 20 en jonger tot misschien wel 50 en ouder...
Vandaar mijn vraag: tot welke leeftijd zie je jezelf nog muziek maken met synthesizers?
Gaat die Juno mee naar het rustoord om daar techno uit je monitors te laten knallen temidden van andere 80 jarigen? :)

Hmmm, lijkt mij een domme vraag maar alé:
"Tot zo lang ik te leven heb..."

Ik vind het wel een grappige vraag. Het is natuurlijk koffie dik kijken maar ik zie mezelf ook nog wel als opa muziek maken. Dat is ook wat ik hoop.

ik blijf spelen tot ik aan de verkeerde kant van het gazon lig, eerder stop ik niet.
:mega:

Precies en dan nog zal ik terug komen om de dance scene te haunten....whoehahahahhahaaaaaaaa}:|

Haha, acid zombies on tour? :P

Precies en dan nog zal ik terug komen om de dance scene te haunten....whoehahahahhahaaaaaaaa}:|

Ik mag hopen me hele leven, anders heb ik teveel geinvesteerd in me studio hahahahhaa :D

We hebben zelfs al een naam!
Cheiropatic Electric! (naam verzonnen door mijn dertig jaar jongere vrouw, de bitch ;))
(Cheiropathie is het verstijven van de vingers als gevolg van ouderdomsuiker)

Wat me wel bevreemd is dat sommige van mijn oude vrienden, waarmee ik zo'n veertig jaar geleden begon met muziek maken en best fanatiek en goed waren, nu helemaal niets meer doen. Al jaren niet meer. Te druk of het heeft toch geen zin... Verbijsterend!
Eén keer een blauwtje lopen wil nog niet zeggen dat ik nooit meer naar vrouwen kijk?
Toch, leveling? :D

Wout

De vraag zou ook kunnen geformuleerd worden als: zie je jezelf op je 80ste nog aan je gear liggen prutsen?
Ik vermoed wel dat de hoge frequenties op die leeftijd niet waarheidsgetrouw meer afgemixt kunnen worden :D

De vraag zou ook kunnen geformuleerd worden als: zie je jezelf op je 80ste nog aan je gear liggen prutsen?
Ik vermoed wel dat de hoge frequenties op die leeftijd niet waarheidsgetrouw meer afgemixt kunnen worden :D
Gewoon wat harder zetten... goed voor het contact met de buren in het verzorgingstehuis (als dat dan nog bestaat, en anders voor je kinderen waar je dan inwoont).

Grappige vraag, je kan hem ook anders stellen, hoe lang blijf je bezig nieuw muzikaal terrein te verkennen, na bijna 30 jaar op toetsen gedrukt te hebben en 20 jaar aan knoppen gedraaid ga ik vanaf morgen ook saxofoon spelen. En dat hoop ik nog zeker 40 jaar te kunnen doen. :)

Er zijn zoveel muzikanten die tot op hoge leeftijd actief blijven in de muziek....het is natuurlijk ook niet iets, wat je even snel wegdenkt uit je leven. Tenminste niet als je er serieus door gegrepen bent :)

Zolang ik het leuk blijf vinden cq. een drive heb om ermee door te gaan zal ik dat doen. Ik heb mindere perioden waarin het allemaal niet zo lukt of de interesse soms een beetje wegebt, maar over het algemeen kan ik zeggen dat muziek mijn grote liefde is, gevolgd door synths, samplers en andere spullen waar geluid uit komt. Dat zal denk ik niet snel veranderen :luv:

Ik kan me niet voorstellen dat ik er ooit mee op zou houden, tenzij het om wat voor reden dan ook echt niet meer gaat.

We hebben zelfs al een naam!
Cheiropatic Electric! (naam verzonnen door mijn dertig jaar jongere vrouw, de bitch ;))
(Cheiropathie is het verstijven van de vingers als gevolg van ouderdomsuiker)

Wat me wel bevreemd is dat sommige van mijn oude vrienden, waarmee ik zo'n veertig jaar geleden begon met muziek maken en best fanatiek en goed waren, nu helemaal niets meer doen. Al jaren niet meer. Te druk of het heeft toch geen zin... Verbijsterend!
Eén keer een blauwtje lopen wil nog niet zeggen dat ik nooit meer naar vrouwen kijk?
Toch, leveling? :D

Wout

yep,
en is het iemand wel eens opgevallen dat vooral in de moderne ( pop rock whatever) het merendeel van de ¨ouderen ¨ nog steeds rondspringen op het podium terwijl veel leeftijdsgenoten achter de geraniums zitten dood te zijn?
actief muziek maken houd je jong, .......... bijna onsterfelijk .....................

nooit stoppen met spelen, enzo,.......... dus.

:mega::peukie::baco:

yep,
actief muziek maken houd je jong, .......... bijna onsterfelijk .....................

michael-jackson-thriller.jpg

:(

Grappig dat die vraag nu komt, ik vroeg het me een paar dagen geleden zelf af. Ik zie mezelf in een rusthuis zitten met een soort casiootje. Langs de andere kant gaan al die medetandenlozen dan heel de tijd zagen van "allee max, speelt nog eens ne keer da lieke van Laura Lynn van 40 jaar geleden"

Back