Hoe lang ben je van plan muziek te maken?

ik hoop dat ik over 40 jaar niet dezelfde muziek meer maak
ik hoop ook dat mijn muzieksmaak zich verder ontwikkelt
misschien koop ik op mijn 70e wel een cello of zo, who knows

zolang als oskar sala of nog iets langer
( misschien kan er een speciaal bejaardenhuis voor synth-gebruikers worden opgericht , net zoals voor vegetariers, oud indie-gangers, junks, vrouwen in klederdracht etc etc )

Waarschijnlijk loop ik tzt met een recordertje rond in het rusthuis, om al die piepende rollators en klapperende kunstgebitten te samplen voor in mijn tracks. En natuurlijk de bel voor het middageten :D

Zou je wel een studio mogen hebben eigenlijk in zo'n bejaardenhuis? Ik bedoel, als je er niemand tot last mee bent zeg maar? Zou wel fijn zijn :)

ik stel mijn lichaam ter beschikking van de muzikale wetenschap en hoop dat men na mijn dood de geluiden van m'n ontsnappende ontbindingsgassen samplet en deze verwerkt in een knallende track met doods einde

ik stel mijn lichaam ter beschikking van de muzikale wetenschap en hoop dat men na mijn dood de geluiden van m'n ontsnappende ontbindingsgassen samplet en deze verwerkt in een knallende track met doods einde

He he.... dat doet me denken aan een track van mij, welke geinspireerd was door het ontbindingsproces van dode lichamen :D

tot welke leeftijd zie je jezelf nog muziek maken met synthesizers?

leeftijd heeft er niks mee te maken. ik stop wel wanneer ik doof word. daarna ga ik alleen door met harsh noise.

hier met je muziek :r

T ging over muziek he, niet over herrie :P

Er zijn zoveel muzikanten die tot op hoge leeftijd actief blijven in de muziek....het is natuurlijk ook niet iets, wat je even snel wegdenkt uit je leven. Tenminste niet als je er serieus door gegrepen bent :)

Zolang ik het leuk blijf vinden cq. een drive heb om ermee door te gaan zal ik dat doen. Ik heb mindere perioden waarin het allemaal niet zo lukt of de interesse soms een beetje wegebt, maar over het algemeen kan ik zeggen dat muziek mijn grote liefde is, gevolgd door synths, samplers en andere spullen waar geluid uit komt. Dat zal denk ik niet snel veranderen :luv:

euh.. is het zover? :?

Einde hobby, indien gewenst aangeboden met de overbekende pijn in het hart, afkomstig uit een niet-rokers ruimte en nieuw gekocht door mijn partner (het bekende oude vrouwtje.) Natuurlijk weten de kenners genoeg:

Een zeldzame, nieuw uitziende en 100% goed werkende

MacBeth Moroco filterbank.

Een veel warmer filter dan de piepende en schreeuwende Sherman en Akai filters. Zeer weinig van gemaakt vanwege de hoge produktiekosten.

euh.. is het zover? :?

He he....ik moest even denken wat je nu precies bedoelde maar nee, die advertentie is niet van mij. Wel erg toevallig inderdaad dat de naam Hooihuis er in voorkomt en dat die persoon ook in Alkmaar woont, maar ik ben het toch echt niet :D

Ik heb geen Moroco, ook al zou die het leuk samen doen met mijn M5 waarschijnlijk. Vind de prijs van 1.500 echter toch wel wat aan de hoge kant - ondanks de zeldzaamheid.

He he....ik moest even denken wat je nu precies bedoelde maar nee, die advertentie is niet van mij. Wel erg toevallig inderdaad dat de naam Hooihuis er in voorkomt en dat die persoon ook in Alkmaar woont, maar ik ben het toch echt niet :D

Ik heb geen Moroco, ook al zou die het leuk samen doen met mijn M5 waarschijnlijk. Vind de prijs van 1.500 echter toch wel wat aan de hoge kant - ondanks de zeldzaamheid.

Okee, nou wordt het griezelig 8D Zelfde verkoper biedt nu ook een Crumar Spirit aan.... er zijn dus twee Hooihuizen in Alkmaar met deze bak, die je niet dagelijks tegenkomt. Apart verhaal weer!

Waarschijnlijk kom je binnen enkele dagen tot de ontdekking dat je al jaren slaapwandelt en zonder dat je het zelf beseft al je gear te koop zet...

leeftijd heeft er niks mee te maken. ik stop wel wanneer ik doof word. daarna ga ik alleen door met harsh noise.

hier met je muziek :r

Juist ja!

Ik denk dat ik stop met 'muziek' wanneer ik een microfoon in mijn handen neem. (Was dat niet 8 jaar terug ofzo? Sindsdien gaat het over meer dan die knullige term! - Eruit met die overtollige zooi aan energie!) Ik ga door zolang het me vermaakt. De idioot die hiermee begon mag z'n rug naar me toe keren. Grafheerser, jij de eer.

Jee-zus, ik speel even ouwe Beherit af om me af te spoelen met de zieligheid die hier over me heen viel.

Back