Mijn helden ! BOC ! Check deze reverse !

hehehe wazig =)
Ik moet nog steeds eens een cd van BOC kopen...

Geogaddi :)
(na spieken)

En je kunt ook horen dat ze over de sample ook eerst reverb hebben gegooid en toe gereversed. Altijd goed voor leuke effecten. :)

Of bijv als je naar een climax toe werkt. Pak een wazige sample. Zoek daar een delay (op maat) of zoiets bij en reverse hem en pas hem goed in zodat de climax echt climaxed :)

Origineel geplaatst door fuse
Geogaddi :)
(na spieken)

En je kunt ook horen dat ze over de sample ook eerst reverb hebben gegooid en toe gereversed. Altijd goed voor leuke effecten. :)

Of bijv als je naar een climax toe werkt. Pak een wazige sample. Zoek daar een delay (op maat) of zoiets bij en reverse hem en pas hem goed in zodat de climax echt climaxed :)

Veel werk, maar zeker de moeite waard.

boards of canada roeleren. en dit soort technieken gebruiken ze al jaren ... :)

owjee, poepie dat ik niet kan luisteren hier... moet het vanaaf dus checken...

Geogaddi is een heerlijke cd btw.... nummer 2 is echt geweldig!

Origineel geplaatst door Arv
jammer dat ze bijna nooit live optreden

Jammer dat ze hun style niet eens wat aanpassen, die stoffige synth geluiden en sampletje van pratende kinderen kennen we nu wel ondertussen. Van de vele tracks die op bijvoorbeeld Music has the right for Children en Geogaddi staan, hou je uiteindelijk maar een handje vol tracks over die echt de moeite waard zijn. De rest is zeker niet slecht, maar gaat me wel vervelen na een half uurtje.

Origineel geplaatst door BCA303
Jammer dat ze hun style niet eens wat aanpassen, die stoffige synth geluiden en sampletje van pratende kinderen kennen we nu wel ondertussen. Van de vele tracks die op bijvoorbeeld Music has the right for Children en Geogaddi staan, hou je uiteindelijk maar een handje vol tracks over die echt de moeite waard zijn. De rest is zeker niet slecht, maar gaat me wel vervelen na een half uurtje.

na een half uurtje is je cd toch bijna afgelopen :p

BCA 303,
dat vind ik nou heiligschennis wat je daar over boc beweert. Zowel Music.. als geogaddi gaan zo enorm diep. Hun muziek heeft meer met mij gedaan dan welke muziek dan ook, serieus! Hun stijl ligt aan je commentaar te horen waarschijnlijk niet in jou straatje. Om te zeggen dat er maar een handjevol nummers overblijft na goede beluistering is gewoon waanzin!

Nou...

Nou...

Eigenlijk vind ik dat niet eens zo gek wat BCA303 daar zegt. Beide albums van BOC staan bij mij in de kast, en er staan zeker hele goeie nummers op, maar ook veel vullertjes en zo. Aan Bola of Abfahrt Hinwil beleef ik dan meer plezier. Alle respect voor boc hoor, maar imho zijn ze zeker niet de besten in hun genre. :)

Back