wat wel en niet te bespreken in Algemeen->Algemeen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
behalve natuurlijk in het geval van JP ( Balkenende )

Origineel geplaatst door olafmol
no sweat jongens..ik ben het met c-code eens...ik vindt het geen enkel probleem als de admins/mods hebben besloten dat er niet over politiek ed gesproken kan worden in dit forum...... het wordt alleen aboluut niet duidelijk uit de forum/topic-omschrijvingen bij "Algemeen" ..vandaar ook mijn thread/vraag hierover.....
Daar hebben jullie wel gelijk in. Die zal (een keer) veranderen..

Tsja, dan krijg je net zoiets als het vreemdelingenbeleid in nederland.

'we moeten elk geval apart bekijken' dat betekend dat mensen 3 jaar opgesloten zitten en lastig gevallen worden door geitewollensokkenbreiers en dan alsnog op het (militaire) vliegtuig worden gezet voor de retour. En willen ze uiteindelijk toch met een generaal pardon aan de slag. Hoezo geval apart?

Je kunt hier nooit dekkende regels opstellen. Hooguit richtlijnen. En dan nog zal elk geval apart door een mod bekeken moeten worden.

Trouwens durf ik wel te stellen dat als je die sticky topics hier neerzet er altijd wel een harrie is die dat niet leest en gewoon z'n zegje doet wat afgesloten wordt.

En regels/richtlijnen of niet, je hebt altijd nog een paar hersencellen over (die niet aangetast zijn door drank/drugs/te harde muziek/prof boxers met losse handjes) waarmee je zelf ook nog wel kan bedenken wat wel en niet handig is om te doen. Dus bekijk het van de positieve kant. Ze gunnen jouw het voordeel van de twijfel! ;)

Eeen hoop bla bla bla, en dan:

Origineel geplaatst door fuse

Je kunt hier nooit dekkende regels opstellen. Hooguit richtlijnen. En dan nog zal elk geval apart door een mod bekeken moeten worden.

Waar staan die richtlijnen dan (want er werd al gerept dat er niet over politiek gepraat mag worden, dus er zijn toch al een aantal richtlijnen bekend)

En niet zo over de zeik raken fuse, je kunt onwetende mensen niet verwijten dat ze iets verkeerds posten als ze niet weten dat het niet mag (even referend naar mijn america vs iraq topic).

En nu zand erover...........voordat er nog meer dingen gepost worden die nergens over gaan !?

Zoek maar eens alle gesloten topics op.
Daar zijn je richtlijnen.

Niet te verwarren met een laserstraaltje waarmee je bommen netjes naar het doel kunt laten vliegen. :W

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back