grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik denk dat de helft van alle exemplaren bij Stock, Aitken en Waterman ligt ;)

Haha, dat kan best eens kloppen!

mja onze trent is toch wel gemeen voor zn dx7 :

Als ik Nirvana, Hendrix of the Who hun instrumenten zie slopen denk ik cool maar ik merk als ik dit bij toetseninstrumenten zie gebeuren er bij mij een gevoelige snaar wordt geraakt. Inconsequent als de neten maar misschien herkenbaar voor iemand?

in een synth zitten toch heel wat meer onderdelen dan een doos en een plank met 6 snaren haha...
en heel veel sounds, een gitaar is alleen een gitaar..

en als iemand na een optreden zn laptop smashed??

toetseninstrumenten en een gevoelige snaar...da's inderdaad niet zo consequent. :)

Wat mij betreft heeft John Hiatt gelijk voor om het even welk goed werkend instrument:

Moby heeft ooit wat synths stukgeslaan op het podium, maar dat was uit frustratie omdat ze dienst weigerden. Als gimmick instrumenten kapotslaan vind ik nogal kinderachtig. Hoewel Trent waarschijnlijk op termijn een zegen is voor de waarde van mijn DX7...

denk toch dat er meer gitaren in de wereld zijn dan synths..

bovendien is er al meeeeeer dan genoeg gitaarmuziek in de wereld

Van goede muziek is er nooit genoeg, ongeacht de gebruikte instrumenten. En goede instrumenten zullen er ook niet snel in overschot zijn, dus hou alles maar heel. :)

er is meer zeer weinig gitaarmuziek wat mij nog boeit, waarschijnlijk doordat er de laatste tijd 100en singer-songwriters bijkomen... 3 of 4 akkoorden spelen met een liedje...

Dat boekje met analoge drumsynths wat hier laatst opnieuw werd aangeboden is overigens ook niet meer dan een kurkdroge opsomming van de specificaties van alle bekende modellen drumsynths van vroeger. Kwam een paar dingen tegen die ik echt niet kende, maar of het interessante bakken zijn? Geen idee....

Vermoedelijk heb je het hier over zo'n groen vod in een ringbandje? Dat is in elkaar geflanst door dezelfde "verzamelaar" die hier jarenlang om gratis folders heeft gebedeld. En bovendien op alle andere synthforums wereldwijd. Die kan je nu weer van hem terugkopen voor leuke prijsjes.

Wat dat "boekje"betreft, dat ken ik maar al te goed. Voor dat "project" heb ik ruim 25 jaar geleden nog een pak folders ter beschikking gesteld. Daarvan heeft meneer dus gewoon alle gegevens overgenomen voor dat primitieve stukje drukwerk. Na een paar maanden kreeg ik de geleende folders weer terug (waaronder een flink aantal zeldzame). Tot mijn afgrijzen waren uit de meesten de plaatjes geknipt. Die kreeg ik er los bij. =(

Vermoedelijk heb je het hier over zo'n groen vod in een ringbandje? Dat is in elkaar geflanst door dezelfde "verzamelaar" die hier jarenlang om gratis folders heeft gebedeld. En bovendien op alle andere synthforums wereldwijd. Die kan je nu weer van hem terugkopen voor leuke prijsjes.

Wat dat "boekje"betreft, dat ken ik maar al te goed. Voor dat "project" heb ik ruim 25 jaar geleden nog een pak folders ter beschikking gesteld. Daarvan heeft meneer dus gewoon alle gegevens overgenomen voor dat primitieve stukje drukwerk. Na een paar maanden kreeg ik de geleende folders weer terug (waaronder een flink aantal zeldzame). Tot mijn afgrijzen waren uit de meesten de plaatjes geknipt. Die kreeg ik er los bij. =(

Ik heb voor "deze persoon" ook maar een reactie..

:dubbel:

Nope, ik ben malle Pietje niet.
Hij wou wel een paar keer iets van mij kopen, maar ik heb geen zin om een maand later m'n eigen spul voor minstens tweemaal de prijs op marktplaats te zien staan, al dan niet met een mooi certificaatje erbij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back