Storm
A-ha!
Ik denk dat de helft van alle exemplaren bij Stock, Aitken en Waterman ligt![]()
Haha, dat kan best eens kloppen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat de helft van alle exemplaren bij Stock, Aitken en Waterman ligt![]()
ik zou hem zo van die gast kopen als ik ernaar op zoek was!mja onze trent is toch wel gemeen voor zn dx7 :

Haha, onze Trent zorgt er voor dat de DX7 vintage wordt; 300 shows, 1 per show minstens gemold... dat gaat de goeie kant op.
Zo de knetter hé: http://link.marktplaats.nl/507956706
Ik snap die verkoper niet zo goed, hij verkoop namelijk al tijden matig tot zeer weinig..
Hij adverteert ook via Ebay.
Dat snap ik met die prijzen. En wat eur 1600 voor een Korg MS20...
Dat boekje met analoge drumsynths wat hier laatst opnieuw werd aangeboden is overigens ook niet meer dan een kurkdroge opsomming van de specificaties van alle bekende modellen drumsynths van vroeger. Kwam een paar dingen tegen die ik echt niet kende, maar of het interessante bakken zijn? Geen idee....

Vermoedelijk heb je het hier over zo'n groen vod in een ringbandje? Dat is in elkaar geflanst door dezelfde "verzamelaar" die hier jarenlang om gratis folders heeft gebedeld. En bovendien op alle andere synthforums wereldwijd. Die kan je nu weer van hem terugkopen voor leuke prijsjes.
Wat dat "boekje"betreft, dat ken ik maar al te goed. Voor dat "project" heb ik ruim 25 jaar geleden nog een pak folders ter beschikking gesteld. Daarvan heeft meneer dus gewoon alle gegevens overgenomen voor dat primitieve stukje drukwerk. Na een paar maanden kreeg ik de geleende folders weer terug (waaronder een flink aantal zeldzame). Tot mijn afgrijzen waren uit de meesten de plaatjes geknipt. Die kreeg ik er los bij.![]()

Dat is wel de beste reactie ja.