omiel
Ik heb de grootste
Ik heb zojuist 2 DXen binnen gekregen. Vet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Iedereen heeft het verdomme over bestellen. Kan iemand dit nu uitleggen want ik heb iemand langsgestuurd en die vertelde me dat je niet kan bestellen. Gewoon volgende week langskomen.... :confused:
En ik wil er nog wel een AN200 bijhebben, want die was er nog niet.

)
Origineel geplaatst door n0_key
Ha, ik heb m'n DX. De een na laatste in R'dam vandaag. Ik moet zeggen dat ze allebei wel leuk zijn. Maar zulke dikke shit is het nu ook weer niet. Het is wel te overzien als je ze niet hebt zeg maar.
Ik heb ook gelijk ff op de Neuron zitten klootten en op de Moog Voyager, maar dat is toch even andere koek.
)
Origineel geplaatst door n0_key
Ha, ik heb m'n DX. De een na laatste in R'dam vandaag. Ik moet zeggen dat ze allebei wel leuk zijn. Maar zulke dikke shit is het nu ook weer niet. Het is wel te overzien als je ze niet hebt zeg maar.
Ik heb ook gelijk ff op de Neuron zitten klootten en op de Moog Voyager, maar dat is toch even andere koek.

jammer maar helaas en voor de 150euro kon ik de AN niet laten schieten.Origineel geplaatst door sander
Wat ik nauw een beetje jammer vindt van feedback is:
Mijn collega belt donderdag om iets te vragen over de DX200.
Hij is helemaal enthousiast en vraagt of ie vandaag beter nog langs kan komen
en dan zegt feedback, nee hoor we hebben er nog zat.
Dus ik de volgende dag met collega mee naar feedback en wat denk je uitverkocht.
Uhh, ja, we hadden er gisteren nog 20 en nu zijn ze allemaal al weg.
We krijgen er nog eenmalig 20 stuks binnen (volgende wek donderdag), maar er zijn er al
weer 22 gereserveerd. Sommige mensen hebben er 5 stuks gereserveerd!!!!!!,
Dat laatste vindt ik echt niet leuk. Dan weet je 100% zeker dat die gasten ze weer
met winst gaan doorverkopen.
Bij zo'n super aanbieding (dx en an200 voor 149 euro) zouden ze eigelijk moet zeggen,
maximaal 1 of 2 per persoon.
Ik zit nu al over een 2e te denken...eentje voor vette bassen eentje voor organs, leeds etc...Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Tja echt induiken moet ik nog. Maar heb gisternacht al flink veel lol gehad met de DX. Het spelen met zo'n patternbased machinetje is eigenlijk nog grappig ook. Volgende week de AN nog even proberen te bemachtigen.
Kan iemand mij overigens uitleggen waarom je meerdere DX'en of AN's zou aanschaffen voor eigengebruik. Waarom zou je meerdere in een nummer toepassen...
Bestellen kan over de telefoon met je creditcard of onder rembours...dan bezorgen ze em thuis...gewoon bellen dus. Maar misschien nemen ze geen bestellingen aan als ze bepaalde objecten niet op voorraad hebben of als ze niet 100% zeker zijn dat ze binnenkomen...Origineel geplaatst door n0_key
1 of 2 per persoon is net zo gemakkelijk te omzeilen. Ik ben het wel met je eens dat ze het niet erg netjes doen. Ik heb ook donderdag gebelt, en ze zeiden inderdaad dat ze er nog genoeg hadden en dat ik niet hoefde te reserveren. Vrijdagochtend voor de zekerheid nog even gebelt en toen hadden ze er nog maar eentje!
Nu goed, ik heb 'm hier staan en ook gister telefonisch maar even een AN200 geregelt, maar toch. Dit soort dingen moet je gewoon via Verkoop regelen en niet via Toetsen.