De Voorman
Ouwe rot
Behalve het life sequencen zou ik wel eens willen weten wat de 909 nu nog zo unike maakt(en dan bedoel ik niet de historische waarde)...of ben ik nu weer off topic nee he want leo heeft al een iksbees gescoord...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door 6 trak
een 909 klinkt toch ook niet als een echt drumstel?![]()

Maar stel eens voor dat je geen breakbeats wilt hebben, of geen echte drumgeluiden... Dan is een 909 wel lekker. Als je een 909, 808 en twee 303s pakt en je zet hem aan zonder effecten, dan heb je meteen oldscool acid. Als je dat wilt maken, dan is het erg handig om deze apparaten te gebruiken. Waarschijnlijk kun je het ook met een echte drummer en twee mondharmonica's, maar dan gebruik je ze eigenlijk als x0x clonen. De volgende synth meeting zal ik mijn 909 wel meenemen, dan kan iedereen hem eventjes proberen. (op ><i na, natuurlijk) Niet om zieltjes te winnen, maar gewoon voor de fun.Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Dat is heel mooi gezegd! Heren luister en kijk eens naar een live drummer die breakbeats speelt in zijne uppie. En dat op 2 meter afstand. Dat is pas zuiver. En dat heet dynamisch
Kan je wel verzekeren dat je trommelvliezen het zwaar krijgen heheh...
Maar stel eens voor dat je geen breakbeats wilt hebben, of geen echte drumgeluiden... Dan is een 909 wel lekker. Als je een 909, 808 en twee 303s pakt en je zet hem aan zonder effecten, dan heb je meteen oldscool acid.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
De volgende synth meeting zal ik mijn 909 wel meenemen, dan kan iedereen hem eventjes proberen. (op ><i na, natuurlijk) Niet om zieltjes te winnen, maar gewoon voor de fun.

Origineel geplaatst door De Voorman
Behalve het live sequencen zou ik wel eens willen weten wat de 909 nu nog zo uniek maakt

je track gaat er door leven..de dynamiek...de sound...het net niet constante