Microwave D
correct lid
na de zoekmachine te hebben raadgepleegt heb ik toch niet alle antwoorden op mn vragen gekregen. Om te beginnen ben ik een leek wat betreft computers. Ik gebruik nu een wat verouderde pc( dell) pentium 866, 128mb ram en soundblaster live om reason op te draaien gaat op zich wel prima maar als ik naar beneden of boven scroll dan hoor je toch wel tikjes in het geluid. Dat het allemaal niet zo soepel loopt komt misschien omdat ik honderden andere programma's op mn pc heb staan (word, excell, games enz). Nu ik de smaak van muziek maken helemaal te pakken heb en lang gespaard te hebben heb ik nu genoeg geld voor een andere pc en reason 2.0 ( kan niet wachten tot ik 2.5 heb). Deze pc en het liefst een labtop, omdat ik die simpelweg kleiner is en portable wil ik uitsluitend gebruiken voor muziek maken. ik heb op 2dehands.nl wel wat leuke aanbiedingen gezien maar ben wel een beetje huiverig om online zoiets duurs aan te schaffen, maar ja bespaar dan wel veel pleuro's.. mn vraag nu:
- ik wil een labtop ( tenzij een gewone pc beter is voor muziek maken) om reason 2.0 + een midikeyboardje op te draaien
- wat moeten de minimumsysteemvereisten zijn wat betreft geheugen, hardeschijfruimte, megahertz, soundcard enz
- online pc kopen verstandig of de goden verzoeken om genaaid te worden?
help
:confused:
- ik wil een labtop ( tenzij een gewone pc beter is voor muziek maken) om reason 2.0 + een midikeyboardje op te draaien
- wat moeten de minimumsysteemvereisten zijn wat betreft geheugen, hardeschijfruimte, megahertz, soundcard enz
- online pc kopen verstandig of de goden verzoeken om genaaid te worden?
help
:confused:
)