damn de Aldi rules
check dit nou
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm
1229 pleuro, voor als je op de centen moet letten
check dit nou
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm
1229 pleuro, voor als je op de centen moet letten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

En daar ben ik het mee eens! Je computer werk of niet. en of er nou AMD of Pentium in zit; HIJ MOET HET GEWOON DOEN!Dit onderwerp is al 1000 keer hier aan de orde geweest en elke keer krijgen we dezelfde discussie/antwoorden, no offence maar ik wordt een beetje simpel van dit IT geneuzel op een synth forum.
100% met je eens.Origineel geplaatst door Googol
En daar ben ik het mee eens! Je computer werk of niet. en of er nou AMD of Pentium in zit; HIJ MOET HET GEWOON DOEN!

DJ Jeffrey
- Pentium IV 2,6 en of 2,8 Boxed CPU (originele cpu stabiel).
- Ball bearing koelers (extra stil en kogel lagers dus lange levensduur).
- 1 Ghz DDR geheugen (Audio rendering/bewering vreeeeet RAM geheugen).
- Maxtor 200 Gigabyte 7200 RPM (deze moet je dus wel splitsen in 4 logische stations).
- ATI radeon 9700 Pro 128 MB (DDR) 256 mhz clock.
- Lite-On 32x12x40x Re-writer (bouw ik over).
- CD/DVD rom speler Pioneer.
- RME Digi9636 Hammerfall Light
)
Origineel geplaatst door arnomusicman
Iemand wel eens gedacht over een Mobo met raid controller en 3 hd´s.
Ik ben van plan een bak te laten bouwen met 1hd voor systeem+software en 2hd´s voor de audio. Met raid controller kan hij dan te schrijven (en lezen) data naar twee hd´s gelijktijdig zetten.
Denken jullie dat dit nuttig is? Vooral als je met veel audiotracks gaat werken op 24bit?
Origineel geplaatst door arnomusicman
Iemand wel eens gedacht over een Mobo met raid controller en 3 hd´s.
Ik ben van plan een bak te laten bouwen met 1hd voor systeem+software en 2hd´s voor de audio. Met raid controller kan hij dan te schrijven (en lezen) data naar twee hd´s gelijktijdig zetten.
Denken jullie dat dit nuttig is? Vooral als je met veel audiotracks gaat werken op 24bit?
Origineel geplaatst door fuse
Stripen is heel leuk maar mijn probleem daarmee is dat je de kans dat er iets fout gaat verdubbeld. Dan zou ik liever voor een grote HD gaan. En 120Gb lijkt me redelijk groot genoeg voor een aantal 24 bits multitrack projectjes.
En er komen nu ook al snellere SATA schijven op de markt die net weer meer procentjes sneller zijn dan de 'gewone' HD's. Maar de prijs die zal nog wel wat hoger blijven voorlopig.
Mwah, S-ATA is leuk maar nog vrij onzinnig, het max wat je kan halen op een PCI bus, is namelijk 133MB/s geshared(32bit/33Mhz).Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
De echt snelle Serial ATA spullen moeten nog op de markt komen (met name de controllers etc), dan wordt het pas echt leuk met snelheidswinst. Op dit moment doet S-ATA nog niet helemaal wat het belooft.
Origineel geplaatst door fuse
Stripen is heel leuk maar mijn probleem daarmee is dat je de kans dat er iets fout gaat verdubbeld.
Origineel geplaatst door Hazes
Hoe groot is die kans eigenlijk? Twee keer heel weinig is nog steeds heel weinig toch? (maar dan net iets meer, ok) :confused: Wie is hier wel eens het slachtoffer geworden van een goede 7200rpm hd die 'm in de steek heeft gelaten?
. hij kan t elk moment begeven, maar goed, dat roep ik al ruim 4 maanden, kben benieuwd hoe lang tie t nog vol houd. 
Klopt, ik hen hier nu ook alleen maar Seagate'sOrigineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Seagate presteert nog wel altijd als beste wat betreft betrouwbaarheid, uitvalpercentage ligt het laagst, en de verschillende zijn nog best redelijk. Maxtor heeft in het verleden veel slechte series gehad, daarna ging het een stuk beter, maar sinds ze Quantum hebben overgenomen zijn er weer wat mindere modellen geweest.
Ik zou op dit moment m'n geld zetten op Seagate of Western Digital.