Waar heb je het meeste spijt van?

Waar heb je het meeste spijt van?

• Totaal aantal stemmers
    58
ja Halloooooooo,
als iedereen maar spijt heeft, dan heb ik het nu ook...............
van al die afgelopen jaren verpatste gear, de ms10, de ms20, vocoders, 2 x de formant,
leuke vintage studiospulletjes, nog veeeeeeel meer leuke analoge vintage toesten, microfoons, veel dingen waar telefunken op stond, en ouder was dan 30 jaar.

enz. ect.

maar ja, het staat nog steeds vol met al die ouwe meuk, wat moet ik ermee.
oi,........ de spijt is alweer weg

:D

Ik heb alleen spijt van een aantal niet-muziek-gerelateerde dingen..

A ja..

Spijt van een paar tweedehandse B2031a's waarvan er eentje met veel licht en geluid de geest gaf (uiteraard buiten garantie)...

Spijt dat ik niet meteen een paar goeie monitoren gekocht heb ipv een resem budgetters die je na een jaar van ellende wegdoet om er dan geen drol meer voor te krijgen...

Spijt van enkele barakke mengtafeltjes die achteraf gezien nét goed genoeg waren om door het raam te gooien...

Spijt dat ik mij verscheidene jaren geleden als onervaren werkstudentje een CS6X liet aansmeren in de lokale muziekwinkel voor 1800 euro om em enkele jaren later weg te doen voor 500 euro...Zelfde verhaal voor een JP8000...

En verder dat ik niet de juiste aandelen gekocht heb, ik geen vastgoedmakelaar in Spanje geworden ben toen het daar nog goed ging, ik misschien niet altijd even lief geweest ben voor mijn vriendinnen en ouders...

Achja, gedane zaken nemen geen keer, vanaf nu lach ik het leven tegemoet...

Mooi toch!

pfff spijt.... spijt is voor mietjes en iets uit het verleden.
Vergeet het verleden en leef in het heden. De beslissingen die je ooit genomen hebt, waren op dat moment de juiste (of de enige). Alleen met voorkennis zou je iets anders gekozen kunnen hebben. En voorkennis is ook niet alles, want de toekomst staat nooit vast.
Dus.

Spijt niet echt want ik kan er niks aan doen...nét een paar jaar te jong. Met het budget dat ik nu heb, had ik zowat alle leuke synths kunnen kopen toen ik er interesse in begon te krijgen. Nu zijn ze allemaal boven mijn budget.

Spijt dat ik ooit net naast een Arp Axxe gegrepen heb, maar daar kon ik ook niet aan doen dus eerder "jammer" dan "spijt".

Maar netto: geen spijt. Ik heb een leuke setup nu.

pfff spijt.... spijt is voor mietjes en iets uit het verleden.
Vergeet het verleden en leef in het heden. De beslissingen die je ooit genomen hebt, waren op dat moment de juiste (of de enige). Alleen met voorkennis zou je iets anders gekozen kunnen hebben. En voorkennis is ook niet alles, want de toekomst staat nooit vast.
Dus.
:D
Zonder verleden kan je niet leven. Jammer of niet, maar het verleden blijft aan je kleven en daar moet je dan proberen mee te leven. Mensen zonder verleden hebben veel problemen...

Spijt?
Ooit een hele mooie vrouw afgewezen, vooral omdat ik best wel een beetje angst voor de relatie had. Kan nog wel met haar door één deur, maar haar deur staat nu in een ver land en in een totaal ander milieu. Ook financieel zou m'n leven er beslist anders hebben uitgezien... Er is nog wel contact.

Maar echt spijt, dat niet, want ik heb er heel veel van geleerd, vooral dat de liefde een vreemde zaak is (Wat moest ze nou met mij?) Dus zeg maar weemoed...

Maar is een mooie vrouw nu hard- of software?
Misschien zit ik in het verkeerde forum :D
Nooit spijt van spulletjes gehad: je leert er gewoon van.

Wout

Haha, 'spijt' van die ene vrouw met wie 't niks werd.. een klassieker, bij mij is het met die vrouw met wie het eerst niks werd 10 jaar later toch nog wat geworden, en we zijn al weer iets meer dan 10 jaar samen, had ik haar eerder 'gehad', dan had ik haar nu misschien niet.

Dus, misschien wordt het nog wat.. :D

Te lang wachten met gear ophalen en daardoor overboden worden en naast het net vissen :stupid

Ja stom is dat. En dat komt soms aan op uren. Ik had ooit meteen in de auto moeten springen voor een exotische bak maar liet het een dag lopen en toen had de verkoper zich bedacht. Althans dat zei hij. Dat was echt balen.

En voor sommige apparaten heb ik achteraf te veel betaald.

Voor sommige apparaten heb ik teveel betaald, dat is een rasechte ''inkopper''.
Heb ik gehad met de hiero veel besproken titaan / paarse Synton Syrinx.
Heb me voor de aankoop niet genoeg laten informeren (over prijs en prestaties) en was al 7 jaar zoekende, daar heeft de verkoper dus flink misbruik van gemaakt?
Dat krijg je als je naief bent, betaal je al gauw de hoofdprijs =(
Maar achteraf klagen heeft ook geen zin, gebeurt eens maar dan ook nooit meer :eureka:

me KORG 01Wfd

Die wil ik ooit ook nog eens hebben, al heb ik al veel te veel toetsenborden en ga ik hier ook niks wereldschokkends meer mee doen. Hoe voelen de toetsen? Ik had eens opgepikt dat de M1-toetsen een beetje DX7-achtig aandeden, en de 01W is de opvolger, dus als daar hetzelfde in zit...

Heb hier ooit wel eens een X3 mogen lenen, en daar waren de toetsen best goed van, maar als die van de 01W/M1 beter zijn...

@ Wout: een mooie vrouw voelt mss aan als zijnde software, maar wees gerust 't is allemaal hardware hoor... :)

Spijt? Op dit ogenblik van drie dingen...
1. Een overprijsde Roland XP-80 gekocht.
2. Op mijn 10-de levensjaar nooit die lessen notenleer heb gestudeerd (wel ingehaald intussen)
3. Dak dacht dat mijn huidige partner eerder soft- dan hardware was (was dat effe tegenvallen toe ik dat ontDEKTe!) :mega:

Voor sommige apparaten heb ik teveel betaald, dat is een rasechte ''inkopper''.
Heb ik gehad met de hiero veel besproken titaan / paarse Synton Syrinx.
Heb me voor de aankoop niet genoeg laten informeren (over prijs en prestaties) en was al 7 jaar zoekende, daar heeft de verkoper dus flink misbruik van gemaakt?
Dat krijg je als je naief bent, betaal je al gauw de hoofdprijs =(
Maar achteraf klagen heeft ook geen zin, gebeurt eens maar dan ook nooit meer :eureka:

Ach spijt is het niet echt natuurlijk. Uiteindelijk ben je gewoon blij met een apparaat. Voor de rest heb ik ook zeer nette deals gemaakt dus eigenlijk is het wel in balans.

Alleen die machines die je net gemist heb blijven vervelend. Maar veel al is geduld een schone zaak in deze. :biertje:

Jammer dat ik mijn Rhodes Chroma heb verkocht.:stupid

Ik heb er spijt van dat ik hier eigen songs heb geplaatst....

Die wil ik ooit ook nog eens hebben, al heb ik al veel te veel toetsenborden en ga ik hier ook niks wereldschokkends meer mee doen. Hoe voelen de toetsen? Ik had eens opgepikt dat de M1-toetsen een beetje DX7-achtig aandeden, en de 01W is de opvolger, dus als daar hetzelfde in zit...

Heb hier ooit wel eens een X3 mogen lenen, en daar waren de toetsen best goed van, maar als die van de 01W/M1 beter zijn...

@ Yoozer, Ik heb een keer op de M1 gespeeld, En hoewel deze redelijk in staat van ontbinding was vondt ik de toetsen niet heel erg DX-7 alike..

Ik heb er spijt van dat ik hier eigen songs heb geplaatst....

Troost je: 99% ervan waren covers en die paar(?) die ècht van jezelf waren, zijn niet eens zo slecht. :biertje:

Dat ik niet eerder ben begonnen met het gebruik van Logic, en toch wel dak m'n machinedrum heb weggedaan (hoewel ik vermoed dat als ik hem weer een maand in mn bezit heb, dat ik hem toch weer zat word)

Een jaar of 15 geleden vond ik op een rommelmarkt een oude platen koffer... meegenomen voor 1 gulden ofzo... zaten stuk of 25 platen in.

1 daarvan was: de 1e druk orginele soundtrack van ghostbusters uit 1984
ook 1 daarvan was mint conditie "snap - the power" 1e druk..

Ik heb spijt dat ik die op een gegeven moment op zolder heb gelegd apart van mijn eigen platen collectie, waarna mijn moeder in een wilde opruimbui de boel heeft weggegooid...

Nu ik dit type ben ik alweer op ebay aan het zoeken naar de ghostbusters plaat :)

Back