heej wie zegt dat ik geen geld over heb voor een k2000, ik was alleen in de illusie dat korg goed was, en las ook op verschillende threads op dit forum dat korg een goede klank had, maar dan heb ik liever een kurzweil, liever iets goed wat iets duurder is, dan iets goedkoops waar ik weinig mee kan
Origineel geplaatst door Ruubje heej wie zegt dat ik geen geld over heb voor een k2000, ik was alleen in de illusie dat korg goed was, en las ook op verschillende threads op dit forum dat korg een goede klank had, maar dan heb ik liever een kurzweil, liever iets goed wat iets duurder is, dan iets goedkoops waar ik weinig mee kan
Misschien moet je je eerst eens wat meer verdiepen in de materie. Appels&peren ???
De K2000 is een 15 jaar oude bak, waar je anno 2005 als soundfreak nog best wel hele lekkere sounds mee kan maken.
De X5 is een wat oudere budget Korg, best leuk nog maar eigenljk een zwaar achterhaalde rompler. Voor live doeleinden (d'r bij) zeker niet verkeerd, maar sowieso nooit bedoeld als serieuze 'diepe' synth.
Origineel geplaatst door Cozko Ik zou ze dan beide laten staan. Als je dit serieus overweegt, zou ik gewoon voor een nieuwe Casio gaan bij de Kijkshop.....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.