VasC
Dat smurfen we...
....bijna net zo duur als een Wave, 2e hands.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

.
.misschien al genoemd, maar heb je de AN1x overwogen?

misschien al genoemd, maar heb je de AN1x overwogen?
Die heb ik nu een paar maand en hij is gewoon DIK.
Programmeren is wel ff terug naar 1997 maar het is een fijne bak.
Verder een novation nova vind ik ook erg gaaf. Ook net ff anders en net iets minder geavanceerd dan een NL3 maar zeker de moeite. Klinkt goed.
-C-
Wat vids van bekeken, het lijkt me een interessante bak, alleen weet ik niet of ie goed past met met de NL3. Wel trancy bakje allersinds vindek, lekker.
Een andere Nord zou ik trouwens ook wel overwegen, alleen heb ik geen idee in hoeverre de Nords onderling verschillen qua sound (behalve met de NL1, die een stuk ruwer is dan de NL3, houek lekker bij om apart op de spelen, te leuke synth).
Een NL2(X) heeft geen zin denkek, een NL4 of NLA1 is misschien interessant, of een wave / electro (heb hier geen ervaring mee). Ik zou ook geneigd zijn om terug voor een Virus TI te gaan, maar vind dat ie té overheersend is tegenover de NL3.
). Het is geen synth die 100% samen zal werken met mijn Nord maar ie blijft lekker ernaast staan, topsynth!Mooi! Ik vind de AN1x echt een topbak. Natuurlijk is het een kwestie van smaak en is de work flow van de Nord Lead super. Maar bij de AN1x heb ik soms echt het gevoel dat hij leeft. Ik kan het niet echt uit leggen, maar de soms lijkt het net of je feedback in je toetsen voelt als je een bepaalde patch bespeelt. Klinkt wazig wellicht, maar zo ervaar ik het.
. Gisterenavond bezig geweest met het ontdekken van de unison / layer capaciteiten, de manier hoe je 2 scenes met elkaar kan combineren maakt het heel interessant vind ik om nieuwe sounds te maken. Deze synth is een perfect voorbeeld van het lelijk eendje, goedkoop en oninteressant als je em voor het eerst beziet, maar eenmaal als je erop begint te spelen/tweaken bloeit ie echt open tot een mooie zwaan. Heb ik ook met mijn nord lead 3 gehad, heerlijk om dit terug mee te maken.@dragulagu : Mijn ideale combinatie is (imho) een bruin/analoog klinkende synth en een heldere/digitaal klinkende synth