Aangezien wij als forum liever geen halve oplossing zien is er vooralsnog gekozen om dit nog even niet te doen.
Er ligt overigens voldoende moderatie werk en moderators spitten nu eenmaal niet elke minuut van de dag door elke thread op het forum. Wellicht is het voortaan bij behoefte aan reactie een idee om een moderators eens een prive bericht te sturen en te vragen of deze wil participeren aan een discussie over de mogelijkheden? Ik gooi maar een suggestie op.
Dat werkt voor de moderators ook een stuk motiverender kan ik je verklappen.....
Uiteraard zijn wij bereid om mee te denken met onze bezoekers maar het is nu ook weer niet zo dat meer dan een handje vol van de 20.000+ leden hierom vraagt dus laten we niet overdrijven.
@Hiltree: Er is ook een gratis versie van Tapatalk (of een soortgelijke) die ruimzins voldoet.
@Acidfever: Ik begrijp je punt, maar ik had liever een halve oplossing waar ik 2 jaar mee verder kon....want gaan jullie binnenkort een app releasen?
Zo ja, yippee! Ik download 'm zeker!

Zo nee, jammer

.
Ik heb geen enkel keer gemeend dat alle leden hierop zitten te wachten. Dus dat verwijt trek ik me dan ook niet aan ;-)
Wel moet dat geen reden zijn om wel of niet deze optie te enablen. Voor de mobiele bezoeker is het gewoon erg gemakkelijk.
En dit argument kunnen zowel jij als ik niet volmondig ondersteunen, aangezien we beide niet weten wie er allemaal interesse in heeft.
(hahah doet me denken aan die directeur van McDonald die beweerde dat bezoekers het niet erg vonden om in de rij te staan, want ze raakten er geen klanten aan kwijt ;-) Ja dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niet verbeterd kan worden??)
Ik weet uit ervaring dat het een kleine actie is om te installeren en te configuren, je praat niet over dagen werk.
Het beter ontsluiten (dan een standaard browser) van zulke bruikbare content van dit forum op een smartphone via bijv. een tapatalk heeft dan ook zelfs waarde als een halve oplossing is.
Anyway, het was niet mijn bedoeling om hier bekritiseerd te worden als moderator-basher of wat dan ook. Wel vind ik het jammer dat de kritiek als negatief is opgevat.
Ben graag op dit forum (vanwege de content) en naief dat ik misschien ben, hoop ik van harte dat er binnenkort een mobile versie beschikbaar is, hoe dan ook ;-)