Synthforum iPhone app

Beste beheerders,

Deze discussie loopt al sinds 2010......zijn jullie nog steeds in staat om een tool die max. 2 mins duurt (want ik heb het zelf ook installed op meerdere fora) te installeren???
Moeten daar pagina''s discussies en smeekbedes aan besteed worden? Behandelen zo jullie bezoeker?
Maak het de bezoeker zo makkelijk mogelijk. Ook vooral omdat dit totaal geen securityrisks of instabiliteit veroorzaakt.

Zo zo, heb je aandelen ofzo dat je zo hoog van de toren blaast?

Zo zo, heb je aandelen ofzo dat je zo hoog van de toren blaast?

Pardon?

Ik denk dat hij een redelijk valide punt heeft, er is hier zeker animo voor, maar de mods/beheerder(s) hebben gewoon niet het fatsoen te reageren op de meerdere vragen die hier gesteld zijn. Beetje jammer.

Flikker toch op. Dit forum wordt gerund door onbetaalde vrijwilligers en sommige mensen gedragen zich alsof ze dik betalende klanten in een of ander poenerig Michelin ster restaurant zijn.

die sommige zal ik wel mee bedoeld worden ;-)

je hoeft niet dik te betalen of je te gedragen alsof je in 5-sterren restaurant zit om zo'n simpele actie te verwachten van een goed forum als dit.
Daarnaast biedt ik "als rijkbetalende en mij in 5sterren resto voelende member" aan om de installtie desnoods te doen of te assisteren.

Laatst gewijzigd:
Flikker toch op. Dit forum wordt gerund door onbetaalde vrijwilligers en sommige mensen gedragen zich alsof ze dik betalende klanten in een of ander poenerig Michelin ster restaurant zijn.

Dat zal allemaal best, maar dit is op een normale manier gevraagd. Overigens is vrijwillig niet vrijblijvend, je hebt te maken met leden/klanten.

Het is gewoon niet netjes om helemaal niet te reageren...

beetje raar om mod's te verwijten dat ze niet reageren in discussies. Daar zijn ze nooit toe verplicht. Het enige dat niet vrijblijvend is, is hun (inderdaad vrijwillig) opgenomen taak om te modereren. En dat is iets anders dan reageren.

Als je je suggestie naar voren zou brengen in Synthforum Feedback, heb je denk ik een meer kans op een reactie van de forumleiding.

Het onbetaald vrijwilliger zijn is nooit een argument om geen kwaliteit te hoeven leveren, genoeg vrijwillgers die innovatiever en actiever zijn qua ontwikkeling, maar alleen niet bij sf. Er is vaak zat hulp aangeboden bij dit of dat maar daar wordt niets meegedaan.

Verder boeit deze functie mij niet echt, ik kom bijna nooit de browser uit, maar dat doet er verder niet toe. :)

Zowiezo ben ik verder wel tevreden overigens met zo als het nu is maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die 'meer' willen en er is niet echt een gebrek aan plugins etc.

Aangezien wij als forum liever geen halve oplossing zien is er vooralsnog gekozen om dit nog even niet te doen.

Er ligt overigens voldoende moderatie werk en moderators spitten nu eenmaal niet elke minuut van de dag door elke thread op het forum. Wellicht is het voortaan bij behoefte aan reactie een idee om een moderators eens een prive bericht te sturen en te vragen of deze wil participeren aan een discussie over de mogelijkheden? Ik gooi maar een suggestie op.

Dat werkt voor de moderators ook een stuk motiverender kan ik je verklappen.....

Uiteraard zijn wij bereid om mee te denken met onze bezoekers maar het is nu ook weer niet zo dat meer dan een handje vol van de 20.000+ leden hierom vraagt dus laten we niet overdrijven. :)

Ik ben zelf niet zo op de hoogte in dat wereldje , maar ik zie dat een app voor tapatalk zo'n 3 euro/dollar per stuk kost.
Nu denk ik haast wel hoe de admins er tegen aankijken , [ die beheren het forum] .
Die hebben liever dat zo iets ook gratis kan voor de leden.

Aangezien wij als forum liever geen halve oplossing zien is er vooralsnog gekozen om dit nog even niet te doen.

Er ligt overigens voldoende moderatie werk en moderators spitten nu eenmaal niet elke minuut van de dag door elke thread op het forum. Wellicht is het voortaan bij behoefte aan reactie een idee om een moderators eens een prive bericht te sturen en te vragen of deze wil participeren aan een discussie over de mogelijkheden? Ik gooi maar een suggestie op.

Dat werkt voor de moderators ook een stuk motiverender kan ik je verklappen.....

Uiteraard zijn wij bereid om mee te denken met onze bezoekers maar het is nu ook weer niet zo dat meer dan een handje vol van de 20.000+ leden hierom vraagt dus laten we niet overdrijven. :)

@Hiltree: Er is ook een gratis versie van Tapatalk (of een soortgelijke) die ruimzins voldoet.

@Acidfever: Ik begrijp je punt, maar ik had liever een halve oplossing waar ik 2 jaar mee verder kon....want gaan jullie binnenkort een app releasen?
Zo ja, yippee! Ik download 'm zeker!:halleluja
Zo nee, jammer :stupid.

Ik heb geen enkel keer gemeend dat alle leden hierop zitten te wachten. Dus dat verwijt trek ik me dan ook niet aan ;-)
Wel moet dat geen reden zijn om wel of niet deze optie te enablen. Voor de mobiele bezoeker is het gewoon erg gemakkelijk.
En dit argument kunnen zowel jij als ik niet volmondig ondersteunen, aangezien we beide niet weten wie er allemaal interesse in heeft.
(hahah doet me denken aan die directeur van McDonald die beweerde dat bezoekers het niet erg vonden om in de rij te staan, want ze raakten er geen klanten aan kwijt ;-) Ja dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niet verbeterd kan worden??)

Ik weet uit ervaring dat het een kleine actie is om te installeren en te configuren, je praat niet over dagen werk.
Het beter ontsluiten (dan een standaard browser) van zulke bruikbare content van dit forum op een smartphone via bijv. een tapatalk heeft dan ook zelfs waarde als een halve oplossing is.

Anyway, het was niet mijn bedoeling om hier bekritiseerd te worden als moderator-basher of wat dan ook. Wel vind ik het jammer dat de kritiek als negatief is opgevat.

Ben graag op dit forum (vanwege de content) en naief dat ik misschien ben, hoop ik van harte dat er binnenkort een mobile versie beschikbaar is, hoe dan ook ;-) :yamaha:

Ik ben tegenstander eerlijk gezegd.
Ik zou het vertikken om 4 euro voor zo'n 3rd party oplossing te geven.
Maar goed, ik begrijp dat mensen die tapatalk al hebben die functionaliteit wel willen.

zolang ik maar vanaf heden telkens geen idiote tapatalk popup krijg als ik op SF kom met iphone/ipad. want dat krijg je op andere fora wel soms

Izolang ik maar vanaf heden telkens geen idiote tapatalk popup krijg als ik op SF kom met iphone/ipad. want dat krijg je op andere fora wel soms

Dit vind ik wel een relevante opmerking. Dat is een irritant bijverschijnsel op de 'tapatalk enabled'-fora.

ik ben er gewoon tegen ook omwille van het commerciele en generische karakter ervan.

liever een mobile css / adaptive theme
maar zo'n dingen kosten een bom geld en tijd voor synthforum, kan ik me inbeelden.

Wat een zinloze discussie wordt dit zeg. De meeste smartphones/tables hebben toch gewoon een fatsoenlijke browser waarin je de normale versie van het forum kunt lezen? Ik zie het nut van een speciale app daarom niet zo in.
Bovendien krijg je dan weer een discussie voor welke platformen het er zou moeten komen. De ene wil een iphone app, zelf zou ik liever een Android app willen en weer een ander wil misschien een Windows Phone 7.x app.
De gewone versie van het synthforum draaien in je browser lijkt mij de meest eenvoudige en meest platform onafhankelijke manier om het forum te lezen op je smartphone of tablet.
Bovendien hebben de moderators hier ook nog een leven naast het synthforum, een baan en veelal een gezin. Ik denk dat er wel wat meer respect mag zijn voor de moderatoren die dit synthforum in hun eigen, onbetaalde, vrije tijd runnen.
Ik vind het zelf wel prettig dat het synthforum een van de weinige forums is waar de commercie nog niet de overhand heeft genomen en alles gewoon gratis bekeken kan worden. Ik zit in ieder geval niet te wachten op een betaalde app en kan me voorstellen dat de moderatoren hier ook niet zitten te wachten op alle rompslomp er omheen.

Back