Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Editeven een lijstje maken?
SynnyS - 5 euro
djtt - 5 euro
Updaten naar Vbulletin 5 lijkt me een beter idee.![]()
Laat ons dit eerst even intern bespreken, als er geld komt (als dit al de juiste weg is) dan moet synthforum wel kunnen leveren vind ik.
Daarnaast hebben we het over 359 dollar niet 199 (upgrade naar vBulletin 5 Mobile). Dit is de enige versie die responsive ondersteuning bied voor verschillende mobiele apparaten (zover ik heb kunnen vinden op de website). Voordeel van upgraden is helaas maar 40 dollar voor de mobile versie.
De geste wordt zeker gewaardeerd maar ik heb momenteel geen zicht op een eventueel potje dat wellicht nog bestaat (misschien dus geen leden donaties nodig) en anderzijds moet dit echt eerst even besproken en gepland worden wat betreft capaciteit).
Maar wel super dat jullie zo proactief bezig zijn....top! Ik ga intern een discussie starten.....wordt vervolgd!!
tis niet omdat ze upgraden naar Vbulletin 5 dat alles opeens magischerwijs zal responsive zijn in de bestaande layout
de forumtheme moet nog steeds herschreven / aangepast worden hiervoor. Tenzij het natuurlijk bijgeleverd is, maar dat verwacht ik niet meteen?
Op zich is een upgrade naar vb5 zelfs niet nodig voor responsive layout.; Das gewoon dikke marketing praat van de vb mensen...
Ok, de layout gebruikt tables nu, maar dat op zich is geen reden dat het niet responsive kan.
Als ik het goed heb gebruikt Synthforum een fork van de CA Serenity theme ( http://www.stsoftware.biz/free_vbulletin_styles.html )
Deze is slechts compatibel met 3.6.7 en verre van responsive.

Klopt Rvooh maar wij bekijken de nieuwe functionaliteit van vBulletin 5 al een tijdje en investeren in een oude versie van vBulletin (2 major versions oud) is natuurlijk ook zonde van de moeite als er relatief kort daarna geupgrade zal worden naar een nieuwere versie.
Ergo, we moeten dit even slim aanpakken.![]()

Tuurlijk, heb er ook wel het grootste vertrouwen in
maar zoals hier in deze thread door sommigen al geopperd werd, hoogstwaarschijnlijk zitten er hier mensen op het forum die met enkele regeltjes CSS aan te passen al een hele verbetering voor mobiele devices kunnen brengen in de bestaande theme.
en de kostprijs van zoiets is 0,0
Als tussenoplossing kan dat tellen.