Ik heb een maand gewerkt voor de rodec en dan kwam ik er nog niet. 1200 kocht ik van de radio over waar ik (hratis) werkte.
Nr 2 was 2e hands voor 250 euro. Veel later. Ik had als 13 jarige enkel dual platendraaiers met een slipmat. Snelheidsregeling was heel beperkt.
Later kocht ik er nog 2 voor on the road, extra rodec idem2 e hands en nog later 2 LTD's: een ebay UK en een in NL op een vergeten advertentie site. 600 euro elk ongeveer. Was t hoogste bod.
Ik heb een 7e voor 175 toen de namaak populair werk en nr 7 had een manco. Zelf hersteld: aftellen vd toonarm.
Later sneuvelde de radio SL. Verse printplaat er in van ebay en klaar. Plug and play.
Filmpje is te vinden op YT: hij draait achteruit en vooruit als je op stop duwde.
Ik heb er 2 verkocht op de meest ongeliefde moment. 225 euro voor de laatste en zelf gaan brengen om m kwijt te zijn.
Ik verheet nog nr 8:
Kocht ik voor een prikje. Een snotneus had er een spuitbus goiden verf over gespoten en spijt van. Deels tot door de lak geschuurd met schuurpapier.
Ik kocht die voor 120 euro en met tolueen de verf er af gepoetst. Verkocht voor 225

Tolueen onder de trekkast op t werk: kanker.
Die 225 euro SL verkocht ik aan een jonge knul die enkele techno platen had gekocht in duitsland. Hij was er door onder de indruk en had zijn platen nog nooit gehoord!
Rond 2006- 2009 haalde ik TV omdat ik gefilmd werd tijdens t crate diggen op een platenbeurs. Ik was razend: ik was de jongste en de camera man leek te denken "de jeugd koopt terug vinyl"
Ik was er nooit mee gestopt. Ik koop al 35 jaar vinyl

Net zoals ik 99% van mijn dj werk mijn eigen sl's mee zeulde en dan nog singles speelde. Mensen hebben me jaren rar bekeken.
Kinderen vriegen me hoe ik er cd's mee afspeelde

Ergens rond ein 2000's zag de bazin me een timecode vinyl schijf door de keuken wandelen. Ze zei mijn naam en "Oh een vinylplaat!!"
Haar dochter had zitten diggen in een kast achter de dj booth waar ze hun vergeten LP's al jaaren in vergeten waren. Denk Sade enz. Het begin vd hype naar vinyl was terug. En ik was zo dankbaar dat t aanbod groot werd op 10 minuten rijden van me thuis in een verduivelde Saturn. Als ik dig, dig ik alles daar. A-lles