ik las de 300 exemplaren in Japan,maar niet duidelijk wat betreft de 900 anderen voor export
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij waren die 1200 exemplaren (bijna) meteen uitverkocht.... staat er eentje op Ebay te koop (US) voor een kleine 6K (dat dan weer wel)![]()
maar (voor mij als vinyl liefhebber) toch goed vooruitzicht.Was de prijs van de "no limited" al bekend?
Vast 3 keer meer dan de pioneer clown.
Pun intended.
.
Waarom bestempel jij Pioneer als clown?
elke keer ik pioneer heb aangeraakt / gehad als Dj, liet 't me in de steek. En ik zie 't ook on stage - discobar galaxie had t vorige week nog voor tijdens een gig.
Pioneer komt hier never nooit in huis. Voor mij hebben ze Rodec vernietigd en Technics doen stoppen met produceren van de Sl1200. De duivel.
Ik heb als er pioneer stond ik de DJ booth steeds mijn flight met rodec en denon op gezet met een set eigen Sl's. Waarom? Omdat 't kon.
Zo. Rant mode off.
elke keer ik pioneer heb aangeraakt / gehad als Dj, liet 't me in de steek. En ik zie 't ook on stage - discobar galaxie had t vorige week nog voor tijdens een gig.
Pioneer komt hier never nooit in huis. Voor mij hebben ze Rodec vernietigd en Technics doen stoppen met produceren van de Sl1200. De duivel.
Ik heb als er pioneer stond ik de DJ booth steeds mijn flight met rodec en denon op gezet met een set eigen Sl's. Waarom? Omdat 't kon.
Zo. Rant mode off.

Neen,een toevaller spotted,Hi-Fi (electro) zaak in Oostenrijk
EDIT: hier;http://oberndorfer.tv/
of ze er nog hebben weet ik niet.
Je moet eerder gaan zoeken bij electro zaken die Technics verkopen (die dan 'per toeval' eentje binnengehaald hebben),bij alle Hi-Fi speciaalzaken is het zo goed als zeker alles weg
Oostenrijk, geloof 4e van onder 

ow!,in ieder geval bedankt voor het meezoeken WAREHOUSEGROOVE!![]()

de "gewone" is onderweg naar de shops blijkbaar voor amper 3500 euro