Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De bekendste producen van platenspelers -technics met name- stopt er trouwens mee met nog nieuwe platenspelers te produceren...![]()

beetje overdreven imo.
De bekendste producen van platenspelers -technics met name- stopt er trouwens mee met nog nieuwe platenspelers te produceren...![]()

Ach,.
Is gewoon een gegeven,..
Die hardstyle mannetjes zijn al sinds t begin met cd's aan t draaien,.
Maar goeie Ac1d en T3knØ komt bijna alleen op vinyl uit!
Vandaar waarschijnlijk!
"voor dit product heeft u een platenspeler nodig" lol)

Ze vragen op martkplaats nog vrolijk 400 euro voor tweedehands SL's, die dingen zouden toch massaal gedumpt moeten worden nu op het moment?
Denk dat het ook aangeeft dat deze dj's liever een produkt kopen wat iets voorstelt....iets wat je koestert, waar een verhaal aan vastzit. De nieuwe generatie pakt dit gelukkig op, zodat er in tegenstelling tot andere scenes nog veel vinyl gekocht/gedraait wordt.
Als ik naar de hardcore scene kijk zie ik bekende dj's die met een CD staan of vanaf laptop spelen, die jongere generatie pikt dit op en download die tracks. Zo maak je je eigen markt kapot, wat je ook vaak kan lezen.
Ik dacht er zelf ook niet meer aan uit te gaan geven.Tweede hands Thorens draaitafels kosten veel minder dan dat, en dat is toch op audiogebied een draaitafel met een betere naam. Ik vraag me wel af waar ik op moet letten als ik er een koop, ze kunnen soms als dertig jaar oud zijn en toch wel wat mankementen hebben als die in vol gebruik in een discotheek hebben gestaan...
-liggen er vergeelde Bonzaï slipmatten op...

Ik dacht er zelf ook niet meer aan uit te gaan geven.Tweede hands Thorens draaitafels kosten veel minder dan dat, en dat is toch op audiogebied een draaitafel met een betere naam. Ik vraag me wel af waar ik op moet letten als ik er een koop, ze kunnen soms als dertig jaar oud zijn en toch wel wat mankementen hebben als die in vol gebruik in een discotheek hebben gestaan...